Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry:
Hur kommer man in i grottan i Sootopolis city?
Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry:
du måste ha pratat med steven i sootoopolis city.
för att kunna det måste groudon/kyogre blivit utsläppt så att det blir jätte soligt och varmt / regnigt.
Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry:du måste ha pratat med steven i sootoopolis city.
för att kunna det måste groudon/kyogre blivit utsläppt så att det blir jätte soligt och varmt / regnigt.
Men var släpper man ut dom?
Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry:du måste ha pratat med steven i sootoopolis city.
i team aqua/magmas hemliga ubåt.
Var är ubåten då?Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry:du måste ha pratat med steven i sootoopolis city.
Var är ubåten då?Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry:du måste ha pratat med steven i sootoopolis city.
på havsbottnen :roll:
mossedip city gå där o surfa när där finns det mörkt vatten dyk så leta där efter en ingång Obs !! om du har emulator blir det riktit svårt det blir som dimma
Vad är emulator ?
Vad är emulator ?
spela konsolspel på dator....
Så det kan inte hända på vanligt Game boy advance ?
Så det kan inte hända på vanligt Game boy advance ?
ne
Ok... Men var hittar man Master ball ?
Ok... Men var hittar man Master ball ?
team rocket hideout utanför lilycove city....
OBS!
Går du in dit utan att hämta master ball och sen går ut kan du aldrig få den igen...
Men jag klara grottan men den har inte rasat...