hur in i helsefyr får man mewto på ssbm
Hur Får Man
Spelar 20 timmar singel eller multiplayer men minns ej det :D
Tips: låt det stå på över natten...
Ja det funkar :D
700 vs matcherhur in i helsefyr får man mewto på ssbm
Det är jobbigt at få mewtwo.
inte så jobbit för mej för jag lät det stå på över nattenDet är jobbigt at få mewtwo.
Ja man ska låta det stå på i 20 tim :D
MEWTWO inte mewto
Vill bara försäkra mej om en sak. Funkar det verkeligen att ha på det över natten? Sätter man bara på VS menyn och låter det stå på? Vad händer efter 20 timmar? Möter man Mewtwo? Om man förlorar, måste man låta det stå på i 20 timmar igen då? :zzz:
Om man har fler handkontroller går det snabbare... Nej du måste inte spela 20 timmar till, du behöver bara köra en vs match till sen efter det får du möta honom..
det hade varit ganska jobbit om man var tvungen att spela 20 timmar till
om du har 4 kontroller i måste du bara spela 5timmar har jag hört
Så ni tipsar mej om att ha på mitt Gamecube i 20 timmar?
Har du en handkontroll, så ja, om du har kanske 3-4 så kan du spela som vanligt i vs mode.. tycker jag... Jag spelade i vs mode.. har 3 kontroller.
Jag har 2 kontroller. Jag sätter på mitt Gamecube nu och låter det stå på.Har du en handkontroll, så ja, om du har kanske 3-4 så kan du spela som vanligt i vs mode.. tycker jag... Jag spelade i vs mode.. har 3 kontroller.
ska det bara stå på vid V.S Menyn?
Nej i en vs match.... Tror jag :o gjorde ju det inte själv... för dig tar det 15 timmar btw..
WOW!Och jag som har en kontroll.plus att jag inte ens har Pichu än!
Har nyss köpt det billigt :P
I en match? Ska jag pausa matchen då?Nej i en vs match.... Tror jag :o gjorde ju det inte själv... för dig tar det 15 timmar btw..
ne gubbarna ska röra sig :D