är det smart att byta ett gba mot ett gba sp och batala 250 kr?
asså det är jag som ska byta mitt gba mot min kompis sp
är det smart att byta ett gba mot ett gba sp och batala 250 kr?
ja om ljuset funkar och om den är bra så har du gjort en jätte bra affär men du kanske inte gillar färgen
NEj nej sälj det på blocket för 1200$ så kommer det någon du unge som vill köpa det.
Å så kan du köpa en ny :student:
Deqt var intresant snack här :D
Fråga inte om vad jag tycker(du har gort ett bra byte)!är det smart att byta ett gba mot ett gba sp och batala 250 kr?
mmm
Jag föredrar Sp!
bra då byter jag :)
Bra val ...Sp är MYCKET bättre...
jajjemän!
ja,byt sp är ju nyare
och bättre :student:
Jag har aldrig funderat på att köpa en gba, jag ville ha en gbasp och jag fick en. :)
Okej tror sp e bra :D
TROR??? :P GAMEBOYADVANCE SP ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN VANLIGA GAMEBOYADVANCE!!!!!!!!!!! :D
JaTROR??? :P GAMEBOYADVANCE SP ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN VANLIGA GAMEBOYADVANCE!!!!!!!!!!! :D
Det är det bästa jag har sett!!
jag har det men gameboy advance ds ska ju komma det är nog bättre
det gr sönder om du tappar det ca 1-2 gånger... för det bryts lätt...TROR??? :P GAMEBOYADVANCE SP ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN VANLIGA GAMEBOYADVANCE!!!!!!!!!!! :D
och för sista gången det kommer alldrig finnas gameboy ds eller gameboy advance ds.. det kommer NINTENDO DS!
jaha heter den så men det ör ett game boy iaf(Smaragd @ 22/07-2004 19:06:42)TROR??? :P GAMEBOYADVANCE SP ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN VANLIGA GAMEBOYADVANCE!!!!!!!!!!! :D
det gr sönder om du tappar det ca 1-2 gånger... för det bryts lätt...
och för sista gången det kommer alldrig finnas gameboy ds eller gameboy advance ds.. det kommer NINTENDO DS!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in