💬
Logga in
Fuska.se

Nya Zelda

19 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

tror ni det blir bra?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Menar du WindWaker2 eller den andra med den vuxna Link?

Jag tror båda blir bra!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det med när link har på sig långkalsonger av poriatis säckar gillar jag inte. MEn det kommer säkert bli bra för er andra

Nivå 5 · Fuskare

Dom kommer att äga för att fatta mig kort

22 Jul 2004
Nivå 3 · Lärling

nja det med vuxna link kommer nog vara bättre än windwaker2

Nivå 4 · Lärling

Har inte riktigt fattat vilka spel som ska komma. Ska det komma två nya zeldaspel till GC? Ett TWW2 och ett med "vanlig" grafik? Vilket kommer först? Jag har bara sett screenshots från det vanliga spelet. Finns det screenshots från TWW2 nånstans också?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Få se... Mörk-ful Zelda, FSA och.... Kaaaasnke TWW2

Nivå 3 · Lärling

Det med när link har på sig långkalsonger av poriatis säckar gillar jag inte. MEn det kommer säkert bli bra för er andra

HEHE lol
Nivå 5 · Fuskare

Har inte riktigt fattat vilka spel som ska komma. Ska det komma två nya zeldaspel till GC? Ett TWW2 och ett med "vanlig" grafik? Vilket kommer först? Jag har bara sett screenshots från det vanliga spelet. Finns det screenshots från TWW2 nånstans också?

Nej.... Det ska inte komma nått spel som heter the legend of zelda the wind waker 2.... Dem enda zelda spelen som kommer till gamecube är: the legend of zelda (obestämd undertitel) och Four Swords Adventures.....
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det kan komma.

Nivå 5 · Fuskare

Nej.... Jag tror inte att det kommer.... Vad jag hört så ändrades namnet.... Först kallade dem det WW2.... Men sen så ändrade dem det till bara The legend of zelda....

Nivå 7 · Fuskare

"Nintendo bekräftade på Games Development Conference att de jobbar med en uppföljare till Wind Waker. De gav releasedatumet 2XXX, så räkna med att det dröjer, men på E3-mässan kommer det visas upp i detalj."

Nivå 4 · Lärling
(Master Chief @ 22/07-2004 13:28:48)

Nej.... Det ska inte komma nått spel som heter the legend of zelda the wind waker 2.... Dem enda zelda spelen som kommer till gamecube är: the legend of zelda (obestämd undertitel) och Four Swords Adventures.....

Så det blir inget spel med cel-shading alltså? Hur kommer Four Swords Adventures att vara? Kommer det vara som A Link to the Past: Four Swords, alltså multiplayer med flera Link?
Nivå 7 · Fuskare

ja det kommer det att vara. =) tror man skulle kunna lira multiplayer med typ gameboy advance.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15

Hmm hoppas det blir bra iaf

Nivå 4 · Lärling

Jag har hittat info om Four Swords Adventures här: http://www.zeldalegends.net/games/fsa/ . Det har tydligen funnits ute i USA i över ett år, så det borde komma hit snart. Det innehåller tre olika spel och man måste ha en GBA för att kunna spela.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #17

okej bra att du hittat jag kolla :D

Nivå 5 · Fuskare

"Nintendo bekräftade på Games Development Conference att de jobbar med en uppföljare till Wind Waker. De gav releasedatumet 2XXX, så räkna med att det dröjer, men på E3-mässan kommer det visas upp i detalj."

The Legend of Zelda GCN

also known as:

The Legend of Zelda

Legend of Zelda: The Wind Waker 2

Här står det iaf att det nya zelda kallas också WW 2........

http://cube.ign.com/objects/572/572738.html?fromint=1

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Båda blir bra =)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har hittat info om Four Swords Adventures här: http://www.zeldalegends.net/games/fsa/ . Det har tydligen funnits ute i USA i över ett år, så det borde komma hit snart. Det innehåller tre olika spel och man måste ha en GBA för att kunna spela.

Det kommer till Europa i september

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in