funderar på att köpa nåt gamalt spel men vilket ? gult eller blåt blåt tror jag att jag har kört på en diskett i data burken gul tror jag jag har kört på internet funderar på gul för då kan man ju få pickachu att gå bakomen nååååååååå vilken är bäst :lol: :lol: :lol: :zzz: :visslar:
Poke Gul, Blå?
Gul är bäst!
mm,gul är bäst :)
där kan du få alla 3 start pokémonen =P..
Som sagt: Gul är bäst eftersom man får alla 3 start poemon (Charmander, Bulbasaur o squirtle)
En nackdel är väl att man i sånna fall inte kan få varken Koffing, Ekans lr Meowth...
Men annars tycker jag att du ska köpa gul!! :cool:
Dessutom var gul min första pokemon version så det är klart att jag vill att du tar den! B)
gul ta den du blir inte missnöjd
ta blå på blå kan man fuska så man kan få hundra rekandy om och om igen.du kan också fånga pokémon på lvl149
Ta gul gul är bäst det var min första med ;)
inte kan man väl detta blå på blå kan man fuska så man kan få hundra rekandy om och om igen.du kan också fånga pokémon på lvl149
gul lätt!
GRÖN! :evil: nä bara skoja ;) Gul!!!
Grön finns BARA på japanska. :P
japp det harru rätt i!grön e som blå och röd bara att allting e grönt i stället för blått eller rött. iallafall om du inte har crystal vorre du köpa det.
japp det harru rätt i!grön e som blå och röd bara att allting e grönt i stället för blått eller rött. iallafall om du inte har crystal vorre du köpa det.
nähe det finns den inte bara på japanska jag såg den i engelska i utomlands men jag tog fire red istället.men ta Gul lätt det är orginal versonen när pikachu följer efter och så får du alla 3 start pokemon men är det inte lite svårt nu har hitta nån av dem gammla versonerna jag har inte sett dem på flera månader i nån affär men gul var min första verson jag fick.och grön är inte presis samma sak man kan få mew utan gameshark :)Grön finns BARA på japanska. :P
det harru rätt i thunder-pickachu
och om du vill köpa ett spel mot poäng så kan du ju gå in på min tråd min affär heter den och e i almänt eller poäng.....eller så kan du pm:a :) tillbaka till tråden.
Gul den är bäst!!!!!! :P
Jag har Grön, engelska, men om vi säger så att en mening börjar på översta raden, så slutar sista bokstaven av den meningen på andra raden...
Man kan fånga Mew utan gameshark på Röd, Blå oxå...på Gul har jag inte prövat...
Man kan fånga alla 151 pkmn på Gul, jag har haft Meowth och Ekans på Gul...
...Därför rekommenderar jag Gul. Pikachu är väldigt rolig när man kommer till Bills hus också =P
japp allså man ska alltid börja med gul men har man den redan ska man ta blå.
Ska man jag börja med blå?