💬
Logga in
Fuska.se

hjälp dragonball budokai

15 svar · startad

kan nån säga hur man gör kamehameha !! snälla jag är tacksam om nån svarar på det

Nivå 0 · Nykomling

tryck fyrkant fyrkant fyrkant fyrkant cirkel

tack jag döda nappa med den

Nivå 0 · Nykomling

jag har klarat ut story

28 Nov 2003

men jag har klarat ut alla story så finns det ingen fråge teken mer jag klara ut den sista det är med vegeta att man är han så ska man slå ut goku kuririn o gohan kan ni hjälpa mig hur jag får sista gubben

29 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

de vill jag me veta

asså mit e typ cp för jag har ssj2 men teen gohan men inte ssj så jag kan inte använda ssj2 blir så lee på att jag inte kan bli ssj2. :(

jag fattar inte hur jag annvänder spirit bomb med goku för att jag har den men dan fins inte där man kollar skillsen när man lirar duel.

Nivå 0 · Nykomling

har du klarat ut (the legend of s*tan)?

abåå kan man få Great Saiyaman

Nivå 0 · Nykomling

jag har alla gubbar nu :D

kakarott ha du klarat (the legent off mr.s*tan)?

nej jag försöker varje gång men den e svår

Nivå 0 · Nykomling

mmm vet jag e på adept å dör på cell hela tiden

kolla jag fick mr-s*tan nu kommer jag inte vidare till nästa world match min kompis fick en ny meny men det fick inte jag o jag har tillomed klarat alla story

30 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

vill du komma vidare i world match så ska du köpa kappslar, köp på den längst ner den heter typ (world match adept) den kan du köpa när du har klarat world match på novice men de kan va olika kappslar så de e inte säckert att de e rätt första gången du köper.

Nivå 0 · Nykomling

jag är bra på dragon ball z

6 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har klart hela spelet HAHAHA

11 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

men lool....det har jag med...klara det på nårra dagar bara....om ni vill ha hjälp så bara fråga :mrgreen: .... har fått alla drakulor 3-4 gånger... o snart 5 hhehe.....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in