💬
Logga in
Fuska.se

Konstig Sida

21 svar · startad

Trådstartare #1

http://www.adamrulz.com/pokemon/poke100.html

Kolla på den sidan längst ner!Jättekonstigt allså!

((P.s:Hur möter man Missingno?))

Hur man möter Missingno (han heter egentligen Missing number) står ju i länken.

Skumt! Om det inte är bluff så hur kom han på det? Vem vågar pröva, med tanke på att ha Missingno i sitt team.

Va är re med de de ju bara ERORR. de har jag haft varje gång jag fångat Misingno.

det har jag vetat om länge :bah:

gjorde det hela tiden när jag körde pkmn =P

Trådstartare #5

Va menar du me vem vågar ha Missingno i sitt team?E den farlig?

Den skapar erorr

Japp, rykten om att spelet kan raderas och pokemon försvinna (spårlöst =P)

Men det är knappast att rekommendera han som ett i teamet.

28 Jul 2004
Trådstartare #8

Oh my Goodness!Jag vågar inte ha den allafall...Jag vet ju inte ens hur man fångar d...

Det står ju i länken du angav! Översta delen står det, om inte översta så i andra. Har du verkligen läst länken?

Förstör man inte spelet om man fångar missingno?

Trådstartare #11

Hmm...Försår inte mycke engelska så att jag bara läser lite..^^'

Träna på engelska då. :P

Trådstartare #13

Hehe, min hjärna vill inte lära mej fler språk

I 6an får du välja om du ska lära dig tyska, spanska eller franska. :P

Trådstartare #15

Jag bor i Lysekil så att man få välja d när man e på 7:an...Nu ha jag flyttat te Gbg och jag ett år senare än d andra!Få jobba på...Ännu ett språk te...Snart kan jag 4 språk...Om man räknar me engelska och d språket jag ska lära mej i sjuan...

Sorry... jag visste inte att du är 12(13) år fören att jag läste din profil. :(

29 Jul 2004

HALLÅ FATTA NI ATT MISSINGNO FINNS NU JAG HAR VETAT DET SEN DET KOM UT!!!!!förresten är missingno ganska bra

Då kan du likaväl säga varför Missingno är bra att ha i teamet, du har alla emot dej.

vad kan misingo göra:? jadu den kan käka upp alla dina pokemon som du har och gör att du aldrig mer kan fånga mer pokemon du får circa 134 pokerus på ditt spel allså du kan aldrig spela spelet längre dom kommer bara till när det står gameboy sen blir det svart.han kan 2 water gun pcycik och sen ingen mer jag rekomenderar inte att fånga han.ifall du inte vet hur man gör

HALLÅ FATTA NI ATT MISSINGNO FINNS NU JAG HAR VETAT DET SEN DET KOM UT!!!!!förresten är missingno ganska bra

Missingo suger :)

fast dem andra är bra som man fångar där,jag fångade en Kingler på level 137 :student:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in