💬
Logga in
Fuska.se

one piece

19 svar · startad

jag undrar om någon läser den? jag har läst alla nio böcker som har kommit ut

och min favorit är loloana zoro eller vad han heter (kommer inte i håg hur det stavas) min favorit manga just nu dragon ball ligger på andra plats :P

jepp håller med dig till 102% :wink: men ruffy e ju klart bäst men sen e de ju lolonoa zoro

28 Nov 2003

jag har läst 1-8 önskar mig 9 och 10 ruffy min idål upp till 105%

29 Nov 2003

jag diggar ruffy

jag diggar ruffy :lol: :mrgreen:

diggar usopp och sanji och nami :lol:

30 Nov 2003

Usopp.

har inte läst den.men dragonball har ja läst

2 Dec 2003

one piece e itte bra...men one piece som anime har grym musik...

Tjena allihopa! :shock:

Jag tycker att Dragon Ball bör sändas på teve. På tillexempel Kanal 4. Jag har läst alla 42 böcker ett antal gånger och jag kan inte tröttna på att fortfarande göra det. Jag säger och tycker att Dragon Ball var den bästa sattsningen på manga som sverige gjort på år och dar. :D

Min favoritfigur i Dragonball är Vegeto (Supersayajinen som vegeta och Son-Goku förenar sig till i sista boken) Han är min absoulta favorit. :lol: :lol:

Därimot One Piece verkar snäppet sämre. Inte samma "mäktiga" känsla i den om ni förstår hur jag menar. Fast en del kanske tycker om kluriga böcker som har en någorlunda handling....Men inte jag :D

Min favoritfigur i One Piece är isf Ruffy (Gummimannen?) :)

Mvh Cheatorx

har läst 8 böcker och håller med 110%

PS: Appelseed äe lungt bäst. DS

5 Dec 2003

usoppo han är dålig tycker jag han är puco

har läst tian nu den är asbra

22 Dec 2003

en av dom bästa

jag har 3 st böcker men jag ska köpa fler

ska jag börja läsa den serien tycker ni??

ska jag börja läsa den serien tycker ni??

Självklart!!!

Jag har läst alla 10 böcker som kommit ut till nu, dom e så kunga!!!! Ruffy är grym, men hans IQ verkar vara lågt... :roll:

12 Jan 2004

den ballaste isåfall är vaf*n heter han som kan 3-svärdstekniken? (dement) :D Han äger tycker jag. jag ligger på bok 9 tror jag att det är.

Lånar böckerna av min polare så han köper dom som kommer ut. Den sista slutade nånting med arlong va? Kommer inte riktigt ihåg.. Längtar tills han köper 10:an :D

k, de ska jag köpa de nästa gång jag går till bok handeln...wiee:p

18 Jan 2004

jag har läst 1-9 och ska köpa 10.lolonoa zoro äger :mrgreen:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in