💬
Logga in
Fuska.se

Hjäääälp

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

På Spiderman2:the game hur ska man klara Mysterio:huh: ?, när man försöker kasta stenarna på honom så skjuter han bara sönder dom....

Nivå 0 · Nykomling

kola lite längre ned..där finns en EXAKT likadan tråd..kolla om det du behöver hjälp med inte redan finns innan du postar..

Nivå 0 · Nykomling

Spiderman på ps2 eller xbox e bättre.. på pc svingar man sig väl på nät mellan husen...

31 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

siper-man 2 på pc det är svårt lättare på ps2 eller xbox

1 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

hur får man tag på spiderman 2 på pc? köper man det i affären elr laddar ner det? :huh:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Om jag får i väg en sten så träffar jag inte, hur ska jag träffa och ska man slänga stenarna efter att mysterio har slutat "kasta" på en lr medan han kastar? :meddum:

Nivå 0 · Nykomling

Liero, hur skaffa du ditt spiderman 2? i butiken elr laddade du ner det? skulle va super glad för ett svar :rolleyes:

2 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Jag köpte de på siba på extra pris för 429 bagis.. Om du väntar typ en månad så kommer priset kanske ha sjunkit gör som du vill.

Nivå 0 · Nykomling

försök koma baki från spring sen fram tills han går in i vägen sen hoppa och sparka. :D

Nivå 0 · Nykomling

försök koma baki från spring sen fram tills han går in i vägen sen hoppa och sparka. :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Tack så mkt jag ska försöka spöa skiten ur Mysterio :ph34r: :rambo: :medieval: . men han står ju typ på ett gas moln kommer han komma ner från det sen lr kan man hoppa upp mot honom och spöa honom i luften?

ett tips: tryck bara en gång (har hänt med mig oxå)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in