💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Oot Spirit Tempel!

16 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

:huh: Vad ska man göra i spirit tempel som Liten???

Nivå 1 · Novis

man ska gå och prata med en tjej som heter någonting på N. du går bara upp för trappona vid spirit temple ingången och pratar med henne och först så sejer du att du inte ska göra något speciellt där sen så sejer du att du ska ge henne ett par hanskar hon vill ha och sen så kryper du igenom hålet.

sen i nästa rum så besegrar du alla fiender där inne(inte den som åker fram och tillbaka) och sen så ska du gå in i den vänstra dörren som öppnas.

sen så ska du fixa med nåntig med en bro och sen faklor tror jag.........sen så går du ut därifrån och går in i ett hål och låser upp dörren........

Nivå 9 · Veteranfuskare

man ska gå och prata med en tjej som heter någonting på N. du går bara upp för trappona vid spirit temple ingången och pratar med henne och först så sejer du att du inte ska göra något speciellt där sen så sejer du att du ska ge henne ett par hanskar hon vill ha och sen så kryper du igenom hålet.

sen i nästa rum så besegrar du alla fiender där inne(inte den som åker fram och tillbaka) och sen så ska du gå in i den vänstra dörren som öppnas.

sen så ska du fixa med nåntig med en bro och sen faklor tror jag.........sen så går du ut därifrån och går in i ett hål och låser upp dörren........

hon heter Nabouru...och efter det så ska du ut och hämta Silverhandskarna...
4 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

Tack jag har klarat det som liten nu.

Floormasters är så Jobbiga!!!!!

Nivå 9 · Veteranfuskare

menar du?...jag hatar dom också...särskilt i Forest temple...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6

Men vaa?

Det finns inga floormasters i Forest tempel?? Eller??

Föeresten hatar jag Shadows from the ceiling också!

Nivå 9 · Veteranfuskare

men det var den jag menade....fast en floormaster finns på våning 2...dödar man den får man en nyckel..

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8

k :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag hatar när man tagit 4 silvermynt,och en floormaster tar en och skickar tillbaka en..

9 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #10

Det Är INTE FloorMasters Det är

Shadows From the Ceilng

Det är inte "shadows from the celing" det är wallmasters, det är som "goron specials" och bomber.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #12

Nej det är shadows from the ceiling.

Nivå 4 · Lärling

Nej det är shadows from the ceiling.

Men hallå!!! "Shadows from the ceiling" är inte namnet på fienden! Navi varnar en för wallmasters och floormaster när man kommer in i vissa rum genom att säga "watch out for the shadows from the ceiling" eller nåt sånt. Det betyder "Se upp för skuggorna i taket". Det finns två typer: wallmasters och floormasters. Wallmasters hänger i taket och bildar skuggor. De trillar ner på en. Floormasters är på golvet redan från början.
10 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #14

Men baaah jag vet shadows from the ceiling betyder.

Ok Förlåt då Jag hade fel -_-

Nivå 4 · Lärling

Ingen orsak!
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #16

:lol:

20 Aug 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

det hade jag också...=)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in