Backspace Skrivet 28 November 2003 Rapport Skrivet 28 November 2003 Finns det nåt bra tips att få freindship på någon pokemon på ruby/sapphire? Jag försöker själv utveckla min Golbat till Crobat!
FireFly Skrivet 28 November 2003 Rapport Skrivet 28 November 2003 Läs mitt pm, iaf så här är det på G/S/C har jag för mig: + Träna ofta/Ha inte på datorn + Förlora lite och Vinn mycket + Använd inte "byta till bättre och vinna"-knepet, låt pokemonen jobba själv! Sen minns jag inte mer! Lycka till! Vet någon vad "Nature" på R/S är?
Backspace Skrivet 28 November 2003 Författare Rapport Skrivet 28 November 2003 Läs mitt pm, iaf så här är det på G/S/C har jag för mig: + Träna ofta/Ha inte på datorn + Förlora lite och Vinn mycket + Använd inte "byta till bättre och vinna"-knepet, låt pokemonen jobba själv! Sen minns jag inte mer! Lycka till! Vet någon vad "Nature" på R/S är? Nej, Förklara!
FireFly Skrivet 30 November 2003 Rapport Skrivet 30 November 2003 Läs mitt pm, iaf så här är det på G/S/C har jag för mig: + Träna ofta/Ha inte på datorn + Förlora lite och Vinn mycket + Använd inte "byta till bättre och vinna"-knepet, låt pokemonen jobba själv! Sen minns jag inte mer! Lycka till! Vet någon vad "Nature" på R/S är? Nej, Förklara! Förklara vad? Vad nature är, jag vet inte heller! Det är därför jag undrar.. Det står ju alltid "Nature: " när man väljer status! Och son-goku, spamma inte!
GoldenMew Skrivet 30 November 2003 Rapport Skrivet 30 November 2003 Läs mitt pm, iaf så här är det på G/S/C har jag för mig: + Träna ofta/Ha inte på datorn + Förlora lite och Vinn mycket + Använd inte "byta till bättre och vinna"-knepet, låt pokemonen jobba själv! Sen minns jag inte mer! Lycka till! Vet någon vad "Nature" på R/S är? Nej, Förklara! Förklara vad? Vad nature är, jag vet inte heller! Det är därför jag undrar.. Det står ju alltid "Nature: " när man väljer status! Och son-goku, spamma inte! En speciell Nature gör att de blir bättre på defense men sämre på attack eller bättre bättre på speed sämre på sp.attack eller sämre på sp. defense och bättre på defense o.s.v Nature bestämmer också vilka pockeblocks(eller hur det stavas) de tycker om.
FireFly Skrivet 30 November 2003 Rapport Skrivet 30 November 2003 Tack, silvermew! Men jag har hört att det ska gå att ändra Nature, går det??
GoldenMew Skrivet 30 November 2003 Rapport Skrivet 30 November 2003 Tack, silvermew! Men jag har hört att det ska gå att ändra Nature, går det?? Det går inte att ändra Nature utan gameshark och jag är GoldenMew inte silvermew =P
FireFly Skrivet 1 December 2003 Rapport Skrivet 1 December 2003 Tack igen, jag håller inte reda på alla! Silver-Golden-Shiney, finns det fler? Men tack!
robbz Skrivet 1 December 2003 Rapport Skrivet 1 December 2003 vadå träna...ska man träna i "Match" eller?
FireFly Skrivet 1 December 2003 Rapport Skrivet 1 December 2003 Ja, möta andra tränare och vinna eller mot vilda pokemon och gå upp i level.
GoldenMew Skrivet 1 December 2003 Rapport Skrivet 1 December 2003 Tack igen, jag håller inte reda på alla! Silver-Golden-Shiney, finns det fler? Men tack! blue, shapphire... =P
Rekommendera inlägg