ullbergan Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 i balemora har jag fott ett updragi mage gulid jag ska hitta en scroll till alija var liger den och hur får man tag på den. och i fahiters guldit (eller hur det stavas vem bryrs sig) ska jag få tag på en cod bok hur får man den tackn
MetoC7 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 i balemora har jag fott ett updragi mage gulid jag ska hitta en scroll till alija var liger den och hur får man tag på den. och i fahiters guldit (eller hur det stavas vem bryrs sig) ska jag få tag på en cod bok hur får man den tacknTvå "scrollar", den ena är bland tunnorna i Mages guild nedanför trappan till Galbedir, den ena är på botten våningen nära en "closet"... Du tar den från hennes ficka, tryck ner högra joysticken(styrnings spaken) och gå fram till henne och när namnet står ovanför henne så tryck "A"..
ullbergan Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Du tar den från hennes ficka, tryck ner högra joysticken(styrnings spaken) och gå fram till henne och när namnet står ovanför henne så tryck "A".. vad menar du med det vems ficka ska jag ta i från ?
MetoC7 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Du tar den från hennes ficka, tryck ner högra joysticken(styrnings spaken) och gå fram till henne och när namnet står ovanför henne så tryck "A".. vad menar du med det vems ficka ska jag ta i från ? Hur gammal är du igentligen? Det är inte särskilt svårt att förstå... Hur många personer finns det som har en kodbok som man behöver för att klara updraget som du frågade hjälp om??
Rekommendera inlägg