har klarat det
:D
har klarat det
:D
Känner inte till något spel som heter Xiii.Du syftar antagligen på XIII
MEn snälla vad petnoga man kan va då! du fattar ju vad han menar!! :angry:Känner inte till något spel som heter Xiii.Du syftar antagligen på XIII
Jag har spelet men jag har glömt vad man ska göra där :(
Jaja men bara så att han lär sig...:)
Beskriv det litte bettre....
men man ska sätta en bomb på proppelern o sen när ubåten har sprängts så står det take cover o sen när man dödat alla gubbar så virrar jag bara runt för man får inget nytt uppdrag (fett irriterande) :angry:Beskriv det litte bettre....
Är XIII Långvarit eller tar det slut snabbt?Hur många banor typ!?
fett stort (tycker jag i allla fall) det är ett bra spel och lätt värt pengarna :)Är XIII Långvarit eller tar det slut snabbt?Hur många banor typ!?
långa banor då?
ha fusk gå in på http://www.911cheat.com :cool: :rambo:
sådär inget mot halo men många e detlånga banor då?
men om de e mindre än halo så e de lite tycker jag
Man kan väll spela NOP:s? (None playing character) Eller om man ska säga botar.Det skulle förlänga spelet.
ja det kan man göra ;)Man kan väll spela NOP:s? (None playing character) Eller om man ska säga botar.Det skulle förlänga spelet.
Hur många BOTs/NPC kan man ha då ungefär?Kan man köra capture the flag? :visslar:(wictor @ 03/08-2004 11:10:52)Man kan väll spela NOP:s? (None playing character) Eller om man ska säga botar.Det skulle förlänga spelet.
ja det kan man göra ;)
ja, man kan köra Capture the flag och man kan spela med 7 botar (8 spelare)
jupp(Alexius @ 03/08-2004 23:49:13)(wictor @ 03/08-2004 11:10:52)Man kan väll spela NOP:s? (None playing character) Eller om man ska säga botar.Det skulle förlänga spelet.
ja det kan man göra ;)
Hur många BOTs/NPC kan man ha då ungefär?Kan man köra capture the flag? :visslar:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in