💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni Vatt På ***

12 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

har ni vatt på *enmassaj*vlagubbarsomspringeromkringietthussomungarskänkertusentalskronortillmedmobilen*.se

där finns ett rum som heter '' prästbyron '' ett kkonstigt namn men det finns massa att göra där man kan få jobb, gifta sig, bli döpt´och byta saker.

men givetvis på skoj inte i verkligheten.

och alla som gillar Hård Rock kan komma till rummet '' *metal club* ''. :gitarr:

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

jag har men jag spelar inte det mer jag har gett min gubbe till min bror som spelar det

Nivå 0 · Nykomling

vad heter han då?

Nivå 7 · Fuskare

detta bode vara i webbspel istället..

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

ja kanske deet men har du någon gubbe

28 Dec 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Alla dessa reklaminlägg! :angry:

(Jag har ju oskså gjort några, men det var ju lääänge sen.)

Gör reklam på *** istället för här!

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Egentligen så ska detta vara webbspel. Men jag har en gubbe, jag var inne i ca 2min sen tröttnade jag, har inte spelat sen dess.

LoL, som jag ser det gör han reklam för sitt rum...

öö hallå borde inte någon komma och låsa detta forum??

för så fort jag gör nåt så åker jag ditt! men inga andra.

Nivå 3 · Lärling

Borde inte detta ligga på webbspel???

Senast ändrad:

Förlåt om jag har fel men det verkar som om moderatorerna antingen minskat i antal eller blivit slöa.

En moderator borde väl kolla igenom forumet minst en gång om dagen elr?

29 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

tråkit reklam kan du inte visa nåt bättre t.ex köp en habbo gube bli av med mynten? habbo e skit tråkit nu spelar det nästan aldrig p.g.a blivit hackad 2 gånger + det e skit dyrt finns dom som har betalat över 5000 kr för sitt skit :s

EDIT: lås detta forum + det ska ligga på webbspel + detta topic kommer att spammas för fullt tror jag

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

ja det kan man säkert göra. låsa trådar går också om man är mod, fast inte på den sidan du nämde utan här på fuska.se.

snälla någon kan ni inte försöka lära er regel §1:19 så vore allting frid och fröjd... nästan.

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.