jag undrar ifall jag e på första ön och inte har kommit till den andra ön... om man gör fusket så man kan flyga och det och kommer till andra ön kan man ändå köpa hus där?
:?: :?: :?: :?: :mrgreen:
jag undrar ifall jag e på första ön och inte har kommit till den andra ön... om man gör fusket så man kan flyga och det och kommer till andra ön kan man ändå köpa hus där?
:?: :?: :?: :?: :mrgreen:
nä det an man inte men det e bara att klara shakedown
vad ärshakedown? är det ett uppdrag eller nåt?
Du kanske kan göra så här:
Först måste du göra dodo fusket som finns i ps2 fusken här på sidan för att kunna flyga men jag vet inte om det går att köpa hus om man inte har kommit till andra ön men lycka till ändå.
ok tack för hjälpen douds :lol:
har du koder???
Hur skriver man in fusk?? ja skulle prova me alla vapen, men ingenting hände... måste man göra nåt speciellt??
nej bara och trycka på knapparna
det funkar ente...en kompis säger att man ska mata in r2 å l2, å en annan säger man ska hålla inne alla...
ja tror man bara ska trycka på dem en gång....
har ja rätt? var hittade du dina fusk??
du måste bara trycka R1 R2 L1 R2 vänster ner höger upp vänster ner höger upp eller vänster ner höger upp vänster ner ner ner eller vänster ner höger upp vänster ner ner vänster 8)
aaa gta vice-man har rätt men alltså han menar 1:an fusk 2:an fusk 3:an fusk...
vill nån veta hur man gör så man kan få 9,99,999 dollar?
jag har varvat hela spelet jätte lätt asså
Eminem, ja och?
fixa fusket så du kan åka i vattnet med fordon
och sen är det bara att åka ned i vattnet och över till andra sidan :1_hi: :1_hi:
ja jag vill veta hur man får så mycke pengar!!
det går inte med fusk.....
vad ärshakedown? är det ett uppdrag eller nåt?
det är ett uppdrag som du får efter du kommit till andra ön
du ska skjuta sönder glasrutor i north point mall
efter det kan du köpa företag.
destutom tycker jag en moderator ska låsa tråden finns så mång om
vice city :!:
Kan nån hjälpa mig och hitta den mörka blåa tröjan asså när du spelar spm vanligt då du har en blå tröja och en byxa och jag ha den blåa mörka tröjan snälla kan nån hjälpa mig snälla.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in