💬
Logga in
Fuska.se

det med rättvisa rank

14 svar · startad

varför har du gjort så admin därför det blir en ny medlem varje dag så måste du ta bort inlägg från oss kolla jag hade elite-gamer nu e jag uber-fuskare

vad dålig ide :x

Nivå 5 · Fuskare

ja d tycker jag med!

Nivå 4 · Lärling

Han har inte tagit bort några inlägg. Han har bara gjort så att dom delar av forumet som man måste bli medlem i inte räknas med i rankingen.. Det vill säga om du skriver i tex Bästagruppen så räknas inte det inlägget..

varför räknas det inte är ni avenskjuka bara för att alla har mer inlägg än er

Nivå 4 · Lärling

Kakarott, det verkar som att du bara bryr dej om hur mycket inlägg man har, man är inte bäst för att man har mest inlägg...

För liksom, de inlägg man gör i gruppen, dem ser ju inte såna som inte har medlemskap i grupp, och inlägg som man inte ser och så kan vara ganska onödiga, om ni förstår hur jag menar. Fast det beror ju på hur man ser på det...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Inga expertkommentarer här!!!

Nivå 4 · Lärling

Eh? Vad är det som driver dej till att spamma sådär om jag får fråga? Vadå expertkommentarer? Det är förståndiga kommentarer om jag får döpa det..

30 Nov 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare

Men inte om jag får dömma. Du kommer ijämt in för att skriva så mycket och att försöka göra det bästa inlägget. Varför då??

Nivå 6 · Fuskare

http://www.alliedassault.com/phpBB2/images/smiles/icon_offtopic.gif

jaja lägg ner nu... Använd PM för att tjaffsa eller gör det helst inte alls.

1 Dec 2003
Nivå 2 · Novis

j*vla n00bar.vem i h*lvete bryr sej om ranken? man kan bara flabba =)

vad hanget?

skriver bara du för nöjes skull eller???

bryr du dig inte om du skriver för nått eftersom du skriver att man bara ska flabba

Nivå 2 · Novis

klart f*n att jag skriver för nöjes skull. vad annars? om man inte tycker det e skoj ska man la inte vara här ? =)

jag menade inte så

Nivå 2 · Novis

hepp, va synd för dej. hehe =)

5 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

Men snälla. Blir man sur för nåt sånt är man bara patetisk och oseriös. Fuska är en sida på nätet, inte verklighet!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in