Hoppa till innehåll

Hjälp till Legend of Zelda: Ocarina of Time!!!


Smaragd
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad ska jag göra när jag e i Gröttan där det går på tid... Den heter Death Mountain Crater.... när tiden gått ut dör man ju... jag kan inte göra något!!!

Och var får man den andra sången på Ocarinan??? Inte Sarias Song eller Zeldas Lulaby...!!

 

Snälla hjälp mig!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

du måste ha goron tunic...för att få den ska du till goron city som stor och gå till mellan våningen...där ser du en minigoron rulla runt...försök sen att spränga honom med en bomb..prata med honom så får du Goron tunic...sen ska du till Death mountain crater och gå till fire temple och sen ut igen....då lär sheik dig låten bolero of fire

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, så här kommer du till jabu jabu:

 

Du går till zoras domain, sen uppför en trappa som ligger lite längre bort tilsl du kommer til lden fete fisk klumpen, han är kung där. Och om du inte fått han att flytta på sig ska du ge honom brevet i flaskan som du hittar i lake hylia nere i vattnet ganska nära labbet. Sen går du förbi honom när han flyttat sig, och då kommer du till jabu jabu, släpp ut en fisk framför han så gapar han och suger in fisken... och dej! Nu är du inne i jabu jabus belly för att kämpa om Zoras sapphire. Om du fastnar står jag gärna till tjänst ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...