💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp till Legend of Zelda: Ocarina of Time!!!

282 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Var är den Grate Fairy som man får Dins Fire av??? jag har för mig att den e i Hyrule nånstans! hjääälp mig!

det är klart att ma får en i hyrule...vart skulle man annars få den ??? i Kina? Hela Zelda världen heter ju hyrule...

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #262

Neee.... Hyrule Feild och Hyrule Castel e de enda som e Hyrule!!! det e Gerudo Vally Kokiri Forrest Kakariko Village Goron City och Zoras Domain är de olika ställena!!! allt är inte Hyrule!!!

Nivå 4 · Lärling

*Landet Hyrule*, det är ett land.. Om du vill ha bevis kan jag ju skaffa det men Hyrule är landet.

Nayrus love får man utanför Spirit temple bakom en sten vägg kan jag ju säga när vi ändå är inne på Triforce gudinnornas krafter till Link =)

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

det finns ju andra länder som Termina, Labrynna, Holodrum .... så hela ZELDA e inte hyrule..

20 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

ja....men det här är en Ocarina of time tråd och då menade jag ju såklart att OOT utspelas i Hyrule....jag vet redan att gameboyspelen utspelas i Holodrum och Labrynna

Nivå 6 · Fuskare

Hyrule är själva huvudlandet där prinsessan Zelda befinner sig.

Däremot kan det, som redan nämnt, utspela sig i andra länder, antagligen i närheten av Hyrule eftersom Zelda kan resa dit.

Nivå 9 · Veteranfuskare

mm...du verkar veta Mycket mer än vad jag vet...det är bra

Nivå 1 · Novis

jag visste inte attt det finns andra länder i zelda än hyrule

:)

Nivå 9 · Veteranfuskare

har du spelat nåt annat spel över huvudtaget??

då ser du att det är olika länder/ ställen

Nivå 1 · Novis

oot är det enda zelda spel jag har :evil:

21 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

okej...men nästan alla zelda spel utspelas i olika ställen

22 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

okej :)

Nivå 6 · Fuskare

Jag kommer ingen vart =(

Jag har pratat med zelda precis!

Nivå 1 · Novis

jag kan hjälpa till men jag vet inte hur långt du har kommit. Har du kommit till Goron city

Nivå 1 · Novis

du borde fåt ett brev av zelda. Det ska du visa för vakten vid kakariko vilage då kan du komma till goron city :D

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #276

kan nån hjälpa i Water Tempel! jag behöver ingen karta för den har jag! Men jag hittar inte en nyckel så jag kan komma till Spegelbilden av Link! (Så jag får Longshooter!!) hjälp mig snääälla!

Nivå 9 · Veteranfuskare

vill du ha en guide på hela templet

Nivå 12 · Mästerfuskare

men snälla, om han vill ha guiden, kan han kolla fuskarkivet...

Nivå 9 · Veteranfuskare

finns det i fuskarkivet...??

Nivå 12 · Mästerfuskare

trodde de, men ge ba sidan te guiden iställe? annars blir tråden så jävlit lång...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in