Jag har inte klarat det och jag tror inte på det heller, men jag titta i cheatplanet att man ska klara på 30 sekunder och inte på 50 sekunder
Hjälp till Legend of Zelda: Ocarina of Time!!!
de e ju typ omöjligt att klara på mindre än 30sekunder men ja tror ändå inte på vad du säger snake-bite
de e ju typ omöjligt att klara på mindre än 30sekunder men ja tror ändå inte på vad du säger snake-bite
JAG SA JU ATT JAG INTE TROR PÅ DET, MEN JAG LÄSTE DET IFRÅN CHEATPLANET!!!!!!!!!
Jag har inte klarat det och jag tror inte på det heller, men jag titta i cheatplanet att man ska klara på 30 sekunder och inte på 50 sekunder
det är under 50 sekunder man måste klara det på
vad e ert rekord i tid, mitt e 47 sec, kanske rätt dåligt, men jag e inte så bra med epona :(
mitt e ba 49 sekunder =/
det e ju rätt svårt ändå på vilket försök gjorde du det på?
dwet är svårt att komma under 48 sek...
mitt är 47
Mitt ät 49 på pricken.. Tycker det är omöjligt att få lägre asså :D
Mitt ät 49 på pricken.. Tycker det är omöjligt att få lägre asså :D
jag hade tur när jag fick 47, det var svårt att ta, i ett tidigare inlägg skrev jag att det var dplig tid, men gläm det jag hade ingenting att gämföra med..
Det snake-bite läste går med ett Game shark. Jag har den och den heter Hyper Epona. Dubbelt så snabb och kan hoppa över Proffesorns hus i Lake hylia till vatten tempel ön. Den är vit och är fortfarande en flicka eller Kvinna.
va coolt....kan man hoppa över allt då eller?
Nej inte allt men man kan komma i full fart mot proffesorns hus och hoppa över det och komma till ön där man ska på fire arrow. Gjorde jag nu.
ja..det skrev du ju...men kan man hoppa över nåt annat?
när får man longshot
Jupp man kan vara i Zora´s Domain och kalla på henne. hon hoppar över alla öar och så.ja..det skrev du ju...men kan man hoppa över nåt annat?
när får man longshot
i water temple...efter att du dödat Dark link
var hittar man honom :?: :?:
vill du ha en guide till det templet?