💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp till Legend of Zelda: Ocarina of Time!!!

282 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #21

Det kanske det gjör... ja tror inte WindWaker 2 kommer va namnet för hittills har det inte funnits 2 i något Zelda spel... Jag lutar åt 0014:s håll...

:D

Nivå 9 · Veteranfuskare

vad fult egentligen, "zelda the windwaker 2" =) haha fast nu ska jag sluta med att snacka om gamecube..vart ligger du nu ??

6 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #23

Ja e fortfarande i Jabu Jabus belly men jag vet vad jag ska göra... Det e bara det att ja inte kan spela det på en vecka nu....!!

:lol:

Nivå 3 · Lärling

har du klarat octorc? (lr va den nu heter?)

Nivå 9 · Veteranfuskare

du möter Octoroc i rummet med Zoras Sapphire...

7 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

Hur gör man i Deku Tree när man ska göra något med tre bröder i ördningen 2-3-1? Vilka är bröderna och vad ska man göra?

Nivå 3 · Lärling

det är 3 deku bröder som vaktar ingången till Queen Ghoma.du ska reflektera kärnorna på dem i ordningen 2-3-1

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #28

Ja... Ettan e längst till vänster...

Jag har inte klarat det där med bossen i rummet med Zoras Sapphire..

Jag kan ju inte spela på en vecka... Men ja vet vad jag ska göra... men om jag skulle kunna få veta vad man ska göra när man klarat den där bossen Octoroc??? Det skulle jag vilja veta...

Så jag kan gå vidare direkt!!

Nivå 5 · Fuskare

Var är ingången till Queen Ghoma då? Har just börjat!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #30

just börjat vad???

Nivå 5 · Fuskare

Spela, jag har bara kommit till Deku Tree... Alltså börjad spela OOT!

Nivå 3 · Lärling
Var är ingången till Queen Ghoma då? Har just börjat!

Queen Ghoma ligger just mittemot dekubröderna.

Nivå 5 · Fuskare

Jamen det var ju Dekubröderna jag letade efter! :(

8 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

du ska bara hoppa ner i spindelnätet och sen gå en bit och leta nycklar och sånt..

Nivå 5 · Fuskare

En kompis hjälpte mig! :wink:

Men hur gör man i Lost Wood när man letar efter Saria? Jag är vid något ställe med en massa blommor och en skylt där det står att några vill se mitt ansikte, det verkar som dekus, dom där "blommorna"...

Nivå 2 · Novis

Jag vet inte riktigt vad du menar men när du ska hitta till Saria ska du gå igenom alla dom dära trä-tunnlarna och för att hitta rätt ska du Höra att sången som hon spelar blir starkare när du står vid ingången till en tunnel.. Annars kan du gå nära tunnlarna och se om dom är helt svarta om man kollar in i dom... Är dom inte det utan det blir ljust i dom då ska du INTE gå in dära utan leta vidare till du ser den rätta.

Nivå 5 · Fuskare

Ja, men om man går "fel" så kommer man till några Dekus som skuter mot en, då kan man gå till djupt gräs och ramla ner vid en platta (Så man kommer upp igen) och där står det bara något sådant här:

"We waiting for se you face."

Nivå 2 · Novis

Öhhh? Det har jag aldrig hört talas om och jag har haft OOT sen det kom ut.. vet inte riktigt vad du menar med platta och ramla ner..? och du.. Är det när du är stor eller liten föresten?

Nivå 5 · Fuskare

Vet inte, som man börjar. Ganska liten, som barn. Iallafall, jag ska försöka beskriva vägen dit från början av Lost Wood:

--> | <-- | --> <-- | <-- Nu ska du vara vid ett ställe med djupt gräs, 2 eller 3 Dekus och några fjärilar svävar vid ett ställe i det djupa gräset, gå dit! Lycka till!

Nivå 2 · Novis

ok jag spelade lite och såg vart du hade gått men du har gått fel... istället för vänster vänster i slutet skall det vara höger tror jag prova med det

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in