är spelet bra?
är det bättre än sagan om de två tornen?
vilka gubbar kan man vara?
:roll:
är spelet bra?
är det bättre än sagan om de två tornen?
vilka gubbar kan man vara?
:roll:
det är mycket bättre än de två tornen!!!!!!!
ok...har du det? :roll:
det är mycket bättre än de två tornen!!!!!!!
Hoppas det är bra för jag ska önska mig det i julklapp hehe
det är mycket bättre för mann kan köra två player
och man kan vara=aragorn,legolas,gimli,frodo,sam och gandalf
mycket bättre :mrgreen: :mrgreen:
ok låter coolt
Jag har det..Har klarat ut det man kan vara Gimli,Gandalf,Aragorn,Pippin,Sam,Frodo,Legolas,Marry och Faramir :D
Man kör 2 players samtidigt på uppdrag COOLT köp det :D
Lite överdrivet bra :D
Jag tycker spelet är kul, Men enkelt! Jag rekomenderar att du köper det! Och som du frågade, Är spelet bätte än två tornen? Självklart!
Jag har det..Har klarat ut det man kan vara Gimli,Gandalf,Aragorn,Pippin,Sam,Frodo,Legolas,Marry och Faramir :D
Man kör 2 players samtidigt på uppdrag COOLT köp det :D
f*n det vekar ju skit grymt!!!!!!!!!!! :shock: det ska jag önska mig i julklapp! :mrgreen:
jag har det också men jag har fastnat på den där spindel bossen...kan någon hjälpa mig :?:
En kompis till mej har köpt det nu jag fick prova och det va ju SKETA GRYMT!!!! :shock: Det äger sagan om de två tornen iallafall!
jag har det också men jag har fastnat på den där spindel bossen...kan någon hjälpa mig :?:
Bara ett tips! När spindeln har skickat i väg små spindlarna och du dödat dom ska du duck för han ramlar ner!
nej jag vet att han hoppar så, men så fort jag ska slå honom sticker han eller slår mej.....
Det är ett spel jag jättegärna vill ha, vad kostar det?
Det är ett spel jag jättegärna vill ha, vad kostar det?
600 vad jag vet eller 599 för att vara exakt!
jag klarade spindeln igår!!!!!! det ska jag fira med ett glädje-rop.....ok,nu kommer det...HAAAAALLELULIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
på ettan hur klarar man svarta rytarna :mrgreen:
Faramir e min favorit..sen kommer Gandalf sen Legolas o vidare o vidare :D Det e mycket mer krig i spelet än i den andra......
vi snackar inte om ettan :mrgreen:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in