Hoppa till innehåll

Sagan om Konungens återkomst


Gäst NightShade
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det öär ganska lätt att klara Domedagsklyftan..

 

Här är en liten beskrivning:

 

Gollum är en bitsk liten rackare som mest av allt vill ta skada på dig och behålla ringen, men det ska han inte göra länge. När gollum ställer ig upp på 2 ben vet du att han kommer att attackera, Blocka då med svärdet medans han slår dig så kommer du lindrigt undan. När han sedan är "rädd" så ska du försöka vifta svärdet framför honom så han kommer nära kanten. Då ska du knuffa honom och när han trillar ner sätta svärdet i marken för att få honom att rammla ner.

 

Han klättrar nu upp igen och du har 3 gånger kvar innan han dör på "riktigt" Under följande 3 gånger kommer det att komma sten från ovan och på den 4:e och sista även att komma lava pölar lite var stans.. Strunta i allt förutom Gollum och upprepa processe innan. Dock så väser gollum mycket mera nu än tidigare men det löser sig nog, och en del gånger får du räkna med att dö själv.!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, men när det kommer lava brukar jag stå på bron så att jag inte blir träffad...det är det när gollum slås då man inte kan parera för han hoppar upp och sparkar en i skallen....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst... det var bara det att jag glömde nämna det.. förresten har jag en fråga:

Någon har sagt till mig att Sauron går att få.. Om det skulle vara mörjligt så skulle det antagligen finnas mera frågetecken på Välja Gubbe menyn.. Jag har alla nu och jag undrar om detta är sant?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...