💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Hemlig signal

22 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag är i Ruin of alph just nu...jag slog på min poké gear och lyssnade på kanal 13 och där är det en mystisk signal från en pokémon....vad är den till för:?:

Jag har 249 Pokémon och behöver Omanyte och Omastar

Tack för er hjälp

Nivå 0 · Nykomling
Jag är i Ruin of alph just nu...jag slog på min poké gear och lyssnade på kanal 13 och där är det en mystisk signal från en pokémon....vad är den till för:?:  

Tack för er hjälp

Öh, Jo den är inte till för någonting vad jag vet eller snarare vet eftersom den är bara till för att det ska vara lite mycstiskt på spel! Det du hör är ett ljud av Unowns!

Nivå 0 · Nykomling

jag fattar inte var får man tag på dom där fåglarna i ruinen?

Nivå 0 · Nykomling
jag fattar inte var får man tag på dom där fåglarna i ruinen?

Vilka himla fåglar? Menar du Natu och Xatu? I alla fall så kan vi prata mer om det i PM för nu återgår vi till tråden!

Nivå 0 · Nykomling

var får man super rod

Nivå 0 · Nykomling

rensat

Nivå 0 · Nykomling
rensat

Vad menar du med rensat hela tiden Suna?

Nivå 0 · Nykomling Guldig Mjö

Tack för er hjälp

Det är en mystisk Mew signal, jag vet inte vad den är bra för, men om du fångat alla unowns och klarat alla pussel och slår på signalen kanske något händer....

Nivå 0 · Nykomling

När man har fångat alla unown så får man celebi eller mew.

Nivå 0 · Nykomling

men d finns ju hur många unowns som helst, lr menar du att man ska fånga hela alfabetet?

men d finns ju hur många unowns som helst, lr menar du att man ska fånga hela alfabetet?

hela alfabetet från a till z....

När man har fångat alla unown så får man celebi eller mew.

på crystal celebi på gold silver kanske mew kanske inget...

Nivå 0 · Nykomling

Jag har fångat alla Unowns och inte fått Mew och signal-mysteriet är fortfarande olöst även då.

1 Dec 2003

Någon som vet om det finns något dolt bakom detta?

Jag trodde jag visste allt om gold/silver men detta är ett mysterium...

PS. I Ruby/Sapphire finns det förutom alfabetet a-z även unown som ser ut som ! och ?

Konstigt att de gör så, det går ändå inte att få dem... :|

Man måste fånga dom i bokstavsordning!!!!

Man måste fånga dom i bokstavsordning!!!!

men då måste man hålla på i timmar...

Nivå 0 · Nykomling

Finns det bevis på att de måste fångas i ordning? Och var i ordningen skall då ! och ? vara?

Nivå 0 · Nykomling

Men allt ni tjabblar om att man ska fånga alla Unowns i bokstavs ordning är falskt! Jag känner själv några som har gjort det men ingen Celebi! Tror ni verkligen på allt dom skriver! (Jag kanske låter lite dum men själva fusket ÄR falskt!)

2 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling
Men allt ni tjabblar om att man ska fånga alla Unowns i bokstavs ordning är falskt! Jag känner själv några som har gjort det men ingen Celebi! Tror ni verkligen på allt dom skriver! (Jag kanske låter lite dum men själva fusket ÄR falskt!)

ni behöver itte tro mejj men i ett sånt rum där de finns ett pussel kan de stå nånstans nått i "unownskrift". om de står "light" i unownskrift betyder de att du ska göra flash i det rummet. en hemlig dörr öppnas! de står nåt i unownskrift.......de e ett meddelande! där de står "ho-oh" i unownskift ska du ha ho-oh längst upp i ditt party... står de "escape" ska du andvända en escape rope o gå in i rummet igen. men ja har fastnat där de står "water". kan nån komma på va man ska göra där???? ja har provat me surf, whrilpool, waterfall, använda squirtbottle...men de funkar itte!!!

fånga i boktavsordning, slå på signalen, kanske gör något mer så vem vet?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in