Chihuahua Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 har blivit lite småintresserad i Final Fantasy X-2... nån som har mer info än vad som finns på hemsidan, inklusive lite mer om själva striderna i sig? Vore bra att veta vad det är innan man ger sig in på nåt... sen också, är det nån som vet hur själva upplägget med bilder är, alltså om striderna går till som i "snällare" spel där man inte ser en massa blod osv, eller hur är det egentligen? Citera
Gäst Soffan Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Du är väl tjej va? Då är detta nog för tjejer. Har du spelat dom andra FF spelen för dom är roligare än detta. Men du kan titta till lite på spelet på http://www.ffspot.se Citera
Chihuahua Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 har testat ett par stycken till SNES, och de var väldigt bra. Men jag vet inte riktigt vad det är för upplägg i dem osv. Citera
Gäst Soffan Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Igentligen så finns ju inte FFX-2 till Pc utan till PS2 men som sagt. Om du gillar fjantiga tjejer så är detta spel för dig men jag tror nog att FFX eller IX. Men du väljer. Citera
Chihuahua Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 fjantiga tjejer... hahaha, det var nästan roligt. :rolleyes: Jag vet att det inte finns till PC, men jag har PS2 så det är nog inget problem med det. Men sen vet jag inte riktigt...får fundera på saken. Citera
finaly_man Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 Den enda sjaten du behöver för FF är http://www.ffuniverse.nu och hör sen! Citera
SuS1321 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 FFX-2 är man bara 3 tjejer i och ska göra massa jobb och sånt man kan även få newgame+ så man kör om från början men har klarat alla jobb som man hade gjort innan striderna är inte blodiga faktiskt Citera
kkthxbye Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 som e spere hunters dom ska jaga shperer ( vet inte hur det stavas ) och så gör man uppdrag... man kan få olika slut på spelet! . Citera
Gäst Soffan Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Japp.. Och Yuna letar desperat efter Tidus som verkar vara helt försvunnen. Tycker att själva spelet borde hittat på en annan handling. Citera
Chihuahua Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Vilket av de senaste FF (som fortfarande finns i butikerna, alltså) skulle ni rekommendera då? Vore bra att veta. Citera
Gäst Soffan Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 VII sägs vara det spelet med bäst handling medans 9 och 10 har skön grafik och roligt att spela. Så köp 10 eller 9 det är mitt råd. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.