💬
Logga in
Fuska.se

Detta kommer upp när jag har spelat färdigt (heli)

6 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Detta kommer upp när jag har spelat färdigt (heli)

Warning: Division by zero in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 127

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 137

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 137

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 150

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 172

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php:127) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/newscore.php on line 172

Jag vet inte vad det menas med kan någon svara för detta tar jag som ett "klagåmål"

Nivå 4 · Lärling

Det står det alltid för mej också, på alla spel! Men poänget man fått på spelet sparas ändå..

1 Dec 2003

ja så står det för alla spel för mig ochså det är jätte iriterande för det kan komma upp mitt i spelet för mig.

samma här iriterande brukar också komma så i sidan

Nivå 5 · Fuskare

Nä, Inte för mig! När jag körde Ballonhunter märkte jag att mina poäng inte fanns med men ändå hade jag slåt ett rekord!

Nivå 4 · Lärling

Kommer det efter så är det ju inget problem eller hur?

Och nu förväntar jag mig att ingen skriver "samma här" efter mig...

2 Dec 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7

nej men det kommer när jag har slagit adim i heli med 2000 p så kommer det upp och det är skit jobbigt när jag ska in på 2andra leveln så kommer det!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in