💬
Logga in
Fuska.se

nån som vill hjälpa mig på SSBM

18 svar · startad

e det nån som vet hur man tar en den target som typ e inne i en bur på target test me young link?

Nivå 4 · Lärling

hoppa mot vägg till vägg

det går inte häller för mig jag tror man ska ta den där kedjan därför jag fasnar altit uppe då

Nivå 4 · Lärling

ne jag klarar inte heller den du menar väll den som e inne i nån bur med typ trästockar som täpper för så man inte kan gå in??

Nivå 7 · Fuskare

asso ni ska hoppa up i luften och kasta in bomberangen

Nivå 4 · Lärling

tack ska testa det!

Nivå 1 · Novis

hur många trofer finns det på spelet??

Nivå 7 · Fuskare

300 en av trofferna så moste du köpa pikmin så sparar du en save av pikmin och sedan när du sätter på melee har du en grattis troffe

2 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

det ska finnas en liten platå till vänster om den som man kan hoppa ner till genom ett hål sen ska man skjuta med pilbågen så träffar man den jag har för mej att man ska göra så

Nivå 5 · Fuskare

ooh vad alla hittar på!!

Så här ska man göra.

hoppa på X knappen och exakt mot väggen så trycker tu X+Höger Om du är på den högra sidan så exakt mot väggen X+Vänster.

Testa....

6 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
asso ni ska hoppa up i luften och kasta in bomberangen
Inte riktigt som jag hade tänkt mig. Man ska hoppa kasta bomerangen åt vänster och hoppa ner till höger. Då går bomerangen tillbaka genom stockarna, för att Young Link ska ha tillbaka den.
23 Jan 2004
ooh vad alla hittar på!!

Så här ska man göra.

hoppa på X knappen och exakt mot väggen så trycker tu X+Höger Om du är på den högra sidan så exakt mot väggen X+Vänster.

Testa....

man behöver bara hoppa mot väggen också när man är presis mot väggen trycker man vänster om man hoppade åt höger och höger åt vänster

Nivå 1 · Novis

Ställ dig en bit vänster ifrån den , Kasta boomerangen åt vänster och när den är på tillbakavägen ska du hoppa över den så att den missar dig och fortsätter åt höger och träffar grejen.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tror att han har fått svaret som han ville ha nu.

24 Jan 2004

tack för svaret jag har klarat det :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad bra då.

Nivå 7 · Fuskare

grattis e det nåt mer du behöver hjälp med

Nivå 10 · Veteranfuskare
grattis e det nåt mer du behöver hjälp med
Det skulle han ha sagt om han behövt.
Nivå 7 · Fuskare

a det har du nog rätt i men ändå han kanske behöver hjälp senare i spelet

Vill du vara med i diskussionen?