💬
Logga in
Fuska.se

Pkmn Fantast?!

161 svar · startad · 🔒 låst

För mig så beror det på.Min första "hundring" var Altaria inför ligan.Minst fyra timmar om dagen!Men inte med Bagon eller Shelgon.Men Salamence...Och Magnetrice och Milotic fick inte heller så lätta pass...Dom som får någon av mina att svimma svimmar själva av bara förskräckelsen av mitt raseri.Men själva Gameboyen håller.Tappade den bara i snön X antal gånger i vintras.Man kan väl vara både mjuk och hård här.Jag tränade inför liga efter åttonde gymmet så att dom kunde vara på 100 och lyda samtidigt.Men jag tittar gärna på Smaragds och AmySapphires diskution.Mycket fin.Som sagt:TRÄNA SOM NI VILL!!!

Senast ändrad:

Gå in på mitt info för att kolla om jag har bra pokemon ps tre i lv 100 :student:

27 Aug 2004
Trådstartare #43

man ska träna så mycket som man ser att de pallar av!! annars knäcker de sig själva!! :o

Man bli så sur om nån pkm missar och confused!D e så himla jobbigt!Då bli man förbannad och låter bara pkm kör och kör :P

Så hatar jag pkm som inte lyder((Allså dom som man ha bytt te))!Så tärande!

28 Aug 2004
Trådstartare #45

Du menar så :evil: - irriterande!!? :lol:

29 Aug 2004

Om man vill få sina pokémon i högt lv och ifall man vill att dem ska bli bra så ska man träna dem till dem dör! Annars blir det relasering direkt eller datan :evil:

Jupp!Gör d ju gör deras bästa :lol: :evil:

Vilka e era bästa pkm?((Få bara välja EN))

Trådstartare #48

hmm.. jag tror det är min blaziken på lv.93.. ;) med attackerna: Blaze Kick, Overheat, Sky uppercut och slash... :evil:

Min Blaziken ha oxå Blaze Kick och Sky Uppercut!Men inte d andra två..

31 Aug 2004

Min bästa pokémon e Rayquaza i lv 100 näst bäsra groudo n lv 100 sen tredje bästa e min cradily (snart lv 100 han e lv 91) Skitlätt o träna :P

Trådstartare #51

hmm... vilka attacker har du iställe då??! :huh: .. jag tycker de är bra.. :cool:

Va menar du mig vilka attacker dem har? :huh:

Min Blaziken blev uttmattad en gång jag blev så sur så jag tänkte radera :evil: Men min kompis hejdade mig i sista sekund. Min blaziken är i lv100

Vilken sammanträffande!Jag ha oxå en Blaziken i lvl 100!Använder inte den längre då...Jag skulle oxå stoppat dej om d gick!^^'

1 Sep 2004
Trådstartare #55

ja me... jag frågade *amy* vilka attacker hon hade istället för *overheat och *slash... ;)

hmmm, vet inte vilken som är min bästa pokemon...Men den som jag gillar mest är min Jirachi.

3 Sep 2004
Trådstartare #57

hmm... ok... hade också velat ha den... ;)

ja me... jag frågade *amy* vilka attacker hon hade istället för *overheat och *slash... ;)

D e Fire Blast och Double Kick!Ni kanske tycker att jag e konstig att jag fortfarande ha kvar Double Kick...Men den attacken e jätte bra!
Trådstartare #59

hmm... tycker jag me... :P men jag tyckte det va onödigt me 2-fighting... så jag tog slash (normal) istället!! o fireblast e ju typ som Overheat...

Jaa!Men jag gav min Overheat te en annan pkm

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.