💬
Logga in
Fuska.se

Är Swat3 Värt Att Köpas

13 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

är swat3 värt att köpas?????

15 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare

det är ju ganska kul spel men lite gammalt så grafiken är väl inte den bästa.

men jag tycker att du ska köpa det.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

ok

Nivå 3 · Lärling

nej köp inte!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

varför

Nivå 3 · Lärling

för dt e så dåligt har spealt dt!

Kommer ju snart Swat 4: Urban Justice. Jag tror det heter så och den är mycket mer snyggare och sina kamrater man är med har inte fula speciella kläder. Dom kan ha tight tröja och vanliga jeans och se ut lite coolare ut. AIn är mycket bättre än förra och jag får hoppas att miljön blir bättre!

16 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare

Kommer ju snart Swat 4: Urban Justice. Jag tror det heter så och den är mycket mer snyggare och sina kamrater man är med har inte fula speciella kläder. Dom kan ha tight tröja och vanliga jeans och se ut lite coolare ut. AIn är mycket bättre än förra och jag får hoppas att miljön blir bättre!

hade inte en anning om att swat 4 skulle komma.

och om det är så snyggt som du säger så ska man ju skita i att köpa swat 3 i sattsa på swat 4 istället.

Jo.. Men man har inte fått ett riktigt releas datum än. Dom sa förut att det skulle komma ut någonstans i början av 2004. Men så blev det inte :(

17 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare

Jo.. Men man har inte fått ett riktigt releas datum än. Dom sa förut att det skulle komma ut någonstans i början av 2004. Men så blev det inte :(

det brukar vara ganska vanligt att säger när det ska komma ut men så släpps det inte utan det släpps senare (se HL2).
Nivå 7 · Fuskare

Köp SWAT 4 istället jag tycker att SWAT 3 suger

18 Aug 2004
Nivå 1 · Novis

nej

Nivå 7 · Fuskare

nej

oj det blev :P

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Jag hade väntat och köpt SWAT 4!. själv har jag laddat ner det med min FTP lina. Skit kul spel!. men svårt:D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in