Hej Jag sog idag ett fusk till Super Smash Bros Meele att slå sandsäcken på Home-Run contest över 400 meter med kirby hur kan man göra det
Tacksam om jag får ett svar tack på förhand
M V H
Jonathan A
Hej Jag sog idag ett fusk till Super Smash Bros Meele att slå sandsäcken på Home-Run contest över 400 meter med kirby hur kan man göra det
Tacksam om jag får ett svar tack på förhand
M V H
Jonathan A
måste man just göra det med kirby?
ne d måste man inte, jag andvänder roy:
gör upp+a tre gånger, ladda sedan med b och slå till den
ne d måste man inte, jag andvänder roy:gör upp+a tre gånger, ladda sedan med b och slå till den
hur långt kommer den då?
Ja gjorde me Yoshi 426
bowsere ska man ha
Jag gjorde det med Iceclimbers, då kom jag 476 meter. Hur slår man över ca 500 meter???
476 :shock:
ja tog 404.7 med pichu.. och för dom som inte vet e det bäst att en spark blixtnedslaget tre gånger titta sen mot säcken och tryck vänster A samtidigt så flyger den alltid över 400 om du gjör rätt...!
använd ganandorf och använd hans up a atack och sen när den är på väg ner så hoppar man up och slår ner den, gör så ett par gånger och slå till den med base ball trät sen.
Men man kan ju få sand- lås och då måste man slå den över 400 meter med kirby
ja
man får inte dubbel posta men ni kan väll skriva hur ni får iväg den så långt
Halå är det någon inne jag skulle behöva lite hjälp
Men jag kan bara komma upp till 350 meter med Kirby, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med den gubben.
Jag gjorde det med Iceclimbers, då kom jag 476 meter. Hur slår man över ca 500 meter???
med vilken gubbe?
jag har slått 550 meter med roy =P
1156 har ja slått me pikachu
Hur då?
jag kommer 300 m högst
ke lite teknik och träning så :wink:
Det högsta jag har slagit är 870 meter något ch det va med ganondorf.. Tog typ 9999 försök innan jag fattade att man inte behövde baseballträt :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in