vaaaaa!! hur ska man göra utan baseballträet????!!!
Super Smash Bros Meele
Ganondorf kan en bra attack där han slår upp säcken i luften -(man hinner med ungefära 3 sånna innan Man gör en attack så att han laddar bakåt med högerarmen och pressar iväg säcken som ett spjut!
hur långt går den då????
Det beror mycket på HUR man träffar.... Man ska ju börja ladda det sista slaget jag nämde när sandsäcken är i luften... Träffar man precis innan sandsäcken nuddar platån kan man nog komma upp i en 700-800 meter :D
Men man kan ju få sand- lås och då måste man slå den över 400 meter med kirby
Vad är sand-lås
då e ju roy ägig!!! men det tar exakt 5 sekunder att ladda upp hans B-attack.... :lol:
Det var inte roy jag nämde... Det är ganondorf som kan det hära inte roy :shock:
då är det ju ingen ide att använda Roy.
Ja ja vet att du nämde Ganondorf... Men om man kan göra så då e ju Roy ägig... Eller???
Kan man få handen på något lätt sätt???
Med lätt menar jag lättare än att klara Adventure på Very Hard med Kirby utan att dö en Continue??? Och hur får man Event Match 40 och uppåt???
Roy är jävligt bra han med... Jag har inte sagt att han är sämre jag sa bara att MITT rekord är med ganondorf... Man kan säkert slå rekordet med Roy ja.. Det skulle jag tro :)
Du kan ju alltid försöka 8)
JAG SUGER PÅ SSBM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man kan inte få handen över huvud taget Smaragd.
Vad menas Med "Handen?" Slutbossen då eller?
Jaaa. men vilka gubbar och banor behöver man för att komma till Event 40 och uppåt???
Du behöver ha alla då!!