💬
Logga in
Fuska.se

The Sims

8 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur gör man så man får mycket pengar på the sims?

Nivå 0 · Nykomling

Jobba eller fuska :P

Det är roligast utan fusk tycker jag

Nivå 0 · Nykomling
Öppna fuskrutan skriv klapaucius sen klicka enter , ta upp fusk rutan skriv så mycket !;!;!;!;!;!;! du bara kan :P du får 1000 kr per varje utropstecken
Nivå 0 · Nykomling

Öppna fuskrutan skriv klapaucius sen klicka enter , ta upp fusk rutan skriv så mycket !;!;!;!;!;!;! du bara kan :P du får 1000 kr per varje utropstecken

när man skrivit det några gånger så kan man markera allt man har skrivit och sen trycka Ctrl+C då kopierar du det och sen Ctrl+V för o klistra in. På så sett går det mycket fortare
Nivå 0 · Nykomling

jag vet det går mycket fortare när man kopierar sen klistrar in jag menar Ctrl+C=kopiera sen Ctrl+V=klistra in

det är mycket bättre

Nivå 0 · Nykomling

ja som Zingan säger!

men köp dom andra Sims också :lol:

Nivå 0 · Nykomling

lol gör ba så här skriv klapaucius !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! hur länge som helst och i slutet skriver man så här !;!;!;!;!;1 me en 1 d sista och sen håller man ba inne enter så får man asmkt, d e d snabbaste sättet, lägg nåt tungt, typ en fjärr på enter och gå bort från datorn ett tag så har man samkt sen nät man komemr tebax

Nivå 0 · Nykomling

använd ögonen.. fusket är redan skrivet

16 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Hur gör man så man får mycket pengar på the sims?

man skriver rosebud! du får upp rutan om du trycker SHIFT, CTRL, C ELLER klapaucius ir ngt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in