💬
Logga in
Fuska.se

Var finns pokemon?

15 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Var finns pokemonen KYOGRE ??

Efter man varit i Aquas hemliga läger / ubåt... Så rymmer ju Kyogre...Och sen efter regnet..så var e han??

Nivå 2 · Novis Guldig Mjö

Efter man varit i Aquas hemliga läger / ubåt... Så rymmer ju Kyogre...Och sen efter regnet..så var e han??

i sootoopolis city...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

i sootoopolis city...

Efter det då??

Nivå 5 · Fuskare

Har du klarat honom iCave of Orgin kan du inte få honom...

Nivå 6 · Fuskare

Leta lite i sootopolis men han är i en gråtta!

Nivå 5 · Fuskare

Du ska åka till Sootopolis grotta och gå längst in i den såm öter du Kyroge!

Nivå 5 · Fuskare

Efter rgnet så är han i grottan Cave of Orgin i soostopolis, om man går från vänstra sidan kommer man rätt.

4 Dec 2003
Efter rgnet så är han i grottan Cave of Orgin i soostopolis, om man går från vänstra sidan kommer man rätt.

man måste ha snackat med steven i sootoopolis city innan man kan komma in i grottan....

5 Dec 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

mm....okej jag har mött han men han ville inte in i mina spesial bollar...

Nivå 0 · Nykomling

använd master boll då går de lätt

Nivå 6 · Fuskare

Andvänd inte master ball den ska du fånga den där fågen med!

6 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling

om du har dödat han så kan du aldrig mer hitta han men använd JÄTTE många ultra bolls på han och söv ner han och skada han mycket (jag har det inte men jag har ruby)

19 Dec 2003
Nivå 1 · Novis
mm....okej jag har mött han men han ville inte in i mina spesial bollar...

robbz ett råd...använd ultraballs! dom e starka och jag fångade honom på tredje försöket då! och förök få honom bli paralyzed eller sleep så går det lätt! :new_color_:

Nivå 5 · Fuskare

Du ska använda ultraballs när du ska fånga han (Jag fångade honom bara med 3 ultra balls men då hade jag tur) men använd bara inte master ball för den ska du använda mot Rayquaza eftersom den är på level 70! Så tänk så här: Både Rayquaza och Kyroge eller bara Kyroge och inte Rayquaza! Det hjälpte mig att se vad jag hållde på med!

Nivå 4 · Lärling

Den är ju lättast att fånga med Master Ball. Men näst lättast är faktiskt inte Ultra Ball utan Net Ball. Kyogre är ju en vattenpokemon och mot vattenpokemon är Net Ball bättre än Ultra Ball.

när en så där 15-20 ultra/net balls har kastats är faktiskt timer ball bäst =)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in