💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Ocarina Of Time

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

ok.. i spindel huset är det några spindlar som blivit förvadlade satt dom har människo ögon hur gör jag dom till vanliga spindlar? jag ska ge dom en mask va? men hur?

och jag har kört fast i death mountian.. den dära sten ätande big brother säger att han väntar på royals famliy´s messenger.. vad ska jag göra?

tack på förahand!

och jag har kört fast i death mountian.. den dära sten ätande big brother säger att han väntar på royals famliy´s messenger.. vad ska jag göra?

Spela zelda's lullaby

Nivå 3 · Lärling

jag har fastnat i trädet i början, jag kommer in i ett rum med en jätte spindel som låses bakom mig! Vad ska jag göra för att komma ut? ÚÙ

, .

Nivå 3 · Lärling

Du ska klara den!!

18 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

thps4: Du ska inte ge spindlarna en mask. Du ska döda Gold Skulltulas överallt i Hyrule. De är spindlar och när du dödar en av dem får du en "token". Gå till spindelhuset när du har 10, 20, 30, 40, 50 och 100 tokens, så får du se...

Zamizam: Det du har kommit till kallas för boss. En boss är en svår fiende som avslutar en bana i ett tv-spel. Bossarna ska man alltid döda, annars kommer man inte vidare.

Ursäkta om du redan visste vad en boss var, men det verkade inte så.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

ok tackar

20 Aug 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

du dödar queen gohma genom att skjuta med slangbellan på dens öga i taken när den blir röd...sen slår du på ögat med svärdet efter att hon ramlat ner..

och när den går mot dej tar röda bollarna

Nivå 9 · Veteranfuskare

och när den går mot dej tar röda bollarna

vad menar du?
21 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

Tack så mycket ska pröva det :)

Nivå 3 · Lärling

Jag provade det och dödade spindelen och fick en golden skulltula ellen nåt sånt där.Där är en hållare och när jag går till den kommer det en pil över och dörren är fortfarande låst. Har tagit båda kistorna i rummet, men det händer ingenting vad ska jag göra? :blink: :huh:

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

du ska ta Hjärtbiten och gå in i det blå ljuset...

22 Aug 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13

är det bara jag som fattar vad han menar eller???

ZamiZm: du ska ta en pinne som du får av en sån där blomma som äter dej.. eqipa pinnen och gå till facklan som brinner gör så att pinnen börjar brinna sen går du till den slocknade facklan och tänder den :D

Nivå 9 · Veteranfuskare

jaha det rummet...med det lilla blocket och skulltulan...juste.. trodde att han klarat Gohma redan...

23 Aug 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15

heehe ok

25 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

thps4 du ska öppna dörren genom att spela Zeldas lulleby sen ska du gå in och spela Sarias Song så får du Goron bracelet då ska du gå ut och ta bombblomman som Goronen skyddar mot solen och ta upp den och kasta ner den. Där nere är Dodongos caver'n som du spränger upp. Sen ska du klara dodungos caver. Där har jag fastnat. Ps : dom där sakerna som skjuter laser genom sitt öga ska du kasta en bombblomma på. I den har jag fastnat. :) B)

Nivå 9 · Veteranfuskare

thps4 du ska öppna dörren genom att spela Zeldas lulleby sen ska du gå in och spela Sarias Song så får du Goron bracelet då ska du gå ut och ta bombblomman som Goronen skyddar mot solen och ta upp den och kasta ner den. Där nere är Dodongos caver'n som du spränger upp. Sen ska du klara dodungos caver. Där har jag fastnat. Ps : dom där sakerna som skjuter laser genom sitt öga ska du kasta en bombblomma på. I den har jag fastnat. :) B)

man ska med hjälp av en bombblomma utföra en kedjereaktion så att en trappa bildas...aja, du kommer att se det när du kommer dit..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in