thps4 Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 är det bara jag som fattar vad han menar eller??? ZamiZm: du ska ta en pinne som du får av en sån där blomma som äter dej.. eqipa pinnen och gå till facklan som brinner gör så att pinnen börjar brinna sen går du till den slocknade facklan och tänder den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jaha det rummet...med det lilla blocket och skulltulan...juste.. trodde att han klarat Gohma redan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 heehe ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 thps4 du ska öppna dörren genom att spela Zeldas lulleby sen ska du gå in och spela Sarias Song så får du Goron bracelet då ska du gå ut och ta bombblomman som Goronen skyddar mot solen och ta upp den och kasta ner den. Där nere är Dodongos caver'n som du spränger upp. Sen ska du klara dodungos caver. Där har jag fastnat. Ps : dom där sakerna som skjuter laser genom sitt öga ska du kasta en bombblomma på. I den har jag fastnat. :) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 thps4 du ska öppna dörren genom att spela Zeldas lulleby sen ska du gå in och spela Sarias Song så får du Goron bracelet då ska du gå ut och ta bombblomman som Goronen skyddar mot solen och ta upp den och kasta ner den. Där nere är Dodongos caver'n som du spränger upp. Sen ska du klara dodungos caver. Där har jag fastnat. Ps : dom där sakerna som skjuter laser genom sitt öga ska du kasta en bombblomma på. I den har jag fastnat. :) B) man ska med hjälp av en bombblomma utföra en kedjereaktion så att en trappa bildas...aja, du kommer att se det när du kommer dit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg