Hoppa till innehåll

Zelda Ocarina Of Time

thps4

Rekommendera inlägg

är det bara jag som fattar vad han menar eller???

ZamiZm: du ska ta en pinne som du får av en sån där blomma som äter dej.. eqipa pinnen och gå till facklan som brinner gör så att pinnen börjar brinna sen går du till den slocknade facklan och tänder den :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

thps4 du ska öppna dörren genom att spela Zeldas lulleby sen ska du gå in och spela Sarias Song så får du Goron bracelet då ska du gå ut och ta bombblomman som Goronen skyddar mot solen och ta upp den och kasta ner den. Där nere är Dodongos caver'n som du spränger upp. Sen ska du klara dodungos caver. Där har jag fastnat. Ps : dom där sakerna som skjuter laser genom sitt öga ska du kasta en bombblomma på. I den har jag fastnat. :) B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

thps4 du ska öppna dörren genom att spela Zeldas lulleby sen ska du gå in och spela Sarias Song så får du Goron bracelet då ska du gå ut och ta bombblomman som Goronen skyddar mot solen och ta upp den och kasta ner den. Där nere är Dodongos caver'n som du spränger upp. Sen ska du klara dodungos caver. Där har jag fastnat. Ps : dom där sakerna som skjuter laser genom sitt öga ska du kasta en bombblomma på. I den har jag fastnat. :) B)

man ska med hjälp av en bombblomma utföra en kedjereaktion så att en trappa bildas...aja, du kommer att se det när du kommer dit..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...