pop_pap Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Vet någon nån bra hemsida man kan ladda ner bottar ifrån? Går det segt utan bredband? Kan man ha bottar på 1.3? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 ja, du kan ha bottar på 1.3, men kan inte hemsidan utantill var man laddar ner ! pm:a mig om du vill att jag ska tareda på det till dig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 e det nån som kan hemsidan i huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 den kallas för www.google.com dit går man när man vill hitta det man letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 om du har något fildelings program som man inte får snacka om här så ladda ner det på de <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Vet nån om d går trögt utan bredband att ladda hem dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Beros på vilket internet du har ! har du 28.8 kbit moden så går det RÄTT segt, själv har man ju 8MbiT :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 bottar ??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 bottar ??????? Han frågade om det skulle gå snabbt och ladda ner utan bredband ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Det går knappt att köra CS utan bredband. Men det går! Jag har 256kbit och det funkar bra. Jag skulle också vilja ha bottar till 1.6. Kan nån ge mig en länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Kolla min tråd:"Counter Strike Bottar", d'är har jag skrivit en hemsida att aldda ner dom ifrån ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 (redigerat) Hjälper det om ja säger att det står 56000 på modemet? Går det snabbt då? Att ladda hem bottarna asså :huh: ja snackar om bottar till 1.3 nu Redigerat 20 Augusti 2004 av pop_pap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.