💬
Logga in
Fuska.se

konsol

25 svar · startad

Trådstartare #1

det kommer komma ut en ny konsol från nintendo under 2005-2006.

inget namn känt men det är inte xenon

hur vet du det

jag har oxå hört talas om det :mrgreen:

undra hur den ser ut

Trådstartare #4

på nintendo.se står det

var på nintendo.se, kan du ge en direktlänk?

Jag hittar den inte under nyheter nämligen...

ja kan säga att dom inte kommer att gö de, för att de går inte att släppa två konsoler på så kort tid de kan man bara inte käna på!!!!!!!!!!!!

Trådstartare #7

www.nintendo.se/news/news.asp?mainid=14&subid=0&newsid=789

ja tror fortfarande inte att dom kommer att göra de... de skulle förvåna mig RIKTIGT stort asså den nyheten måste ju ha kommit för ganska längesen eftersom den inte e me under "NYHETER"

Trådstartare #9

lågg under januari i arkivet men jag litar på den endå

4 Dec 2003

men ja skulle bli JÄTTE besviken på dom om dom skulle göra så, för då måste man ju köpa ny konsol redan då :(

men ja tror fortfarande inte på det

Trådstartare #11

mm jag blev också besviken

men har Shigeru sagt det så...

men de stog ju inte att Shigeru hade sagt de, de stog bara att Iwata sa: "Skulle vi lägga ner hårdvarutillverkningen är det liktydigt med att vi lämnar hela TV-spelsbranschen!"

Trådstartare #13

fast det vill vi ju inte heller.

men man blir besviken därför då kommer dom sluta tillverka gamecube spel :frown:

dom kan väll ha kvar gcn lite längre :new_vampv:

ja exakt GC ska väl inte dö ut redan :(

jo ja håller me men ja tror fortfarnade inte att dom kommer gö nån ny konsol

nej gamecube får inte läggas ner nu den ska läggas ner 2007 tycker jag men orkar inte att det kommer nya konsoler varje gång vet inte vad jag ska välja

Jag tycker att dom borde behålla Gamecub ett bra tag framöver... Det kommer säkert sluta med att alla konsoltillverkare krigar om vem som har den bästa och släpper en ny Konsol varje månad istället för spel till den :D

Jag tycker att dom borde behålla Gamecub ett bra tag framöver... Det kommer säkert sluta med att alla konsoltillverkare krigar om vem som har den bästa och släpper en ny Konsol varje månad istället för spel till den :D

:lol: Jag tror inte att de fixar varje månad. Då blir ju det bara skräp utav de om de inte ens arbetar i ett år med en konsol. Visserligen kan de hålla på med alla i några år fast de släpps varje månad men... nä, säger jag åt det.

Jag håller med Secred..

det skulle bli små fickspel av det!!

*lol*

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in