Jag har hittat en bra bild på xyrho, men den rör sig. Hur ska jag få den att stå still ??? För jag skulle gärna vilja ha den som avatar... :unsure:
Bilden
|
|
|
|
|
|
|
V
bara pausa filmen (om du kan) och ta en Print Screen, eller bara gör en Print Screen precis när du vill ha bilden. Koperia in i nåt ritprogram, och spara bilden som du vill ha.
spara som bild gå in i paint sen kör ett klick med pennan så står bilden stil :)
Tack ! Ska fixa det nu lr lite senare..bara pausa filmen (om du kan) och ta en Print Screen, eller bara gör en Print Screen precis när du vill ha bilden. Koperia in i nåt ritprogram, och spara bilden som du vill ha.
jag har också ett litet problem när det gäller Avatar.jag måste ALLTID titta bland odm som redan finns.idag laddade jag ner en JÄTTEFIN bild på en chocobo från Google och jag ville ha den som avatar.det GICK inte som vanligt.det står "det går inte att ladda ner den typen som bild som avatar" fast det inte var något märkvärdigt med bilden.hjälp me någon!
Skulle nån kunna fixa bilden åt mig? Jag försökte men det funkade inte.
Minska storleken.jag har också ett litet problem när det gäller Avatar.jag måste ALLTID titta bland odm som redan finns.idag laddade jag ner en JÄTTEFIN bild på en chocobo från Google och jag ville ha den som avatar.det GICK inte som vanligt.det står "det går inte att ladda ner den typen som bild som avatar" fast det inte var något märkvärdigt med bilden.hjälp me någon!
Max 125*125 pixlar
12kb.
Och den ska vara i web format(bmp är inte ett).
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in