💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Me Avatar!

7 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har hittat en bra bild på xyrho, men den rör sig. Hur ska jag få den att stå still ??? För jag skulle gärna vilja ha den som avatar... :unsure:

Bilden

|

|

|

|

|

|

|

V

post-18-1093083156.ibf

Nivå 0 · Nykomling

bara pausa filmen (om du kan) och ta en Print Screen, eller bara gör en Print Screen precis när du vill ha bilden. Koperia in i nåt ritprogram, och spara bilden som du vill ha.

spara som bild gå in i paint sen kör ett klick med pennan så står bilden stil :)

22 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

bara pausa filmen (om du kan) och ta en Print Screen, eller bara gör en Print Screen precis när du vill ha bilden. Koperia in i nåt ritprogram, och spara bilden som du vill ha.

Tack ! Ska fixa det nu lr lite senare..
23 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag har också ett litet problem när det gäller Avatar.jag måste ALLTID titta bland odm som redan finns.idag laddade jag ner en JÄTTEFIN bild på en chocobo från Google och jag ville ha den som avatar.det GICK inte som vanligt.det står "det går inte att ladda ner den typen som bild som avatar" fast det inte var något märkvärdigt med bilden.hjälp me någon!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Skulle nån kunna fixa bilden åt mig? Jag försökte men det funkade inte.

Nivå 0 · Nykomling

jag har också ett litet problem när det gäller Avatar.jag måste ALLTID titta bland odm som redan finns.idag laddade jag ner en JÄTTEFIN bild på en chocobo från Google och jag ville ha den som avatar.det GICK inte som vanligt.det står "det går inte att ladda ner den typen som bild som avatar" fast det inte var något märkvärdigt med bilden.hjälp me någon!

Minska storleken.

Max 125*125 pixlar

12kb.

Och den ska vara i web format(bmp är inte ett).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in