💬
Logga in
Fuska.se

Gubbar på SSBM!!??

69 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Villka gubbar finns på SSBM ja har all 14 orginal ju.. Dr.Mario, Young Link, Luigi, Falco, Marth, Roy, Pichu och Ganondorf... vilka finns mer (Jag tror Handen sista bossen, Mr. Game&Watch och Mewtwo.. e de rätt???)

Nivå 0 · Nykomling

Handen finns på vissa bugg versioner.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

finns det inte på det "vanliga"...??

jag köpte mitt på EB games

handen finns inte visst annars skulle man aldrig kunna döda den man slår den men den flyger aldrig bort

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

vad menar du??

5 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

att han inte flyger utanför bilden----------------

Att man inte kan slå ut den för att den bara flyger.

Sen så kan du få Mr. Game & Watch och Mewtwo.

Nivå 0 · Nykomling

Handen kan man inte få vad jag vet, och jag tror inte att det finns "buggversioner" som man kan få den i...

Nivå 0 · Nykomling

Den finns inte (tror jag)

Nivå 0 · Nykomling

Nehe jag har iaf Sonic och Tails.

Nivå 0 · Nykomling

man ska få jigglipuff också

Nivå 0 · Nykomling

Det är på PAL-versionen man inte kan få Sonic,Tails och Master Hand.

PAL är den europeiska versionen.Dom andra två

(den japanska och den amerikanska)tror jag att man kan få dom i.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

Jag har jigglypuff också...

men vilka gubbar/banor behöver man för event 40 och uppåt???

hur får man G&W

Nivå 0 · Nykomling

Det där med att få Mewtwo när man spelat 20 timmar stämmer inte. Jag hade mitt över natten och efter ca 16 timmar kollade jag på misc rekords hur länge jag hade kört (16 timmar). Så det kan inte vara sant. Jag fick alla mina spel raderade men varvade trots alt alla på 2 dagar. Så nu är det lugnt igen!

Nivå 0 · Nykomling

Fiins det ngonstan som man kan få tag i den Japanska versionen här i sverige eller är det bara via internetköp och frakt utomlands o.s.v.

Sen har jag en annan fråga.

Min kompis kompis säger att han har fått en så kallad "gömd" trophee och då har han 301.. han är väldigt bra på spelet och jag vet att han har maxantalet trophees men en gömd? Låter det troligt?

Nivå 0 · Nykomling
Fiins det ngonstan som man kan få tag i den Japanska versionen här i sverige eller är det bara via internetköp och frakt utomlands o.s.v.

Min kompis kompis säger att han har fått en så kallad "gömd" trophee och då har han 301.. han är väldigt bra på spelet och jag vet att han har maxantalet trophees men en gömd? Låter det troligt?

Om han har 301 trofeér så ljuger han bara för att skryta.

Man kan bara få 301 trofeér!!! Uppfattat!!?? Inget hj*vla dilemma om den saken!

14 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

vet du vad den gömda trofén heter

Nivå 0 · Nykomling

Om han har 301 trofeér så ljuger han bara för att skryta.

Man kan bara få 301 trofeér!!! Uppfattat!!?? Inget hj*vla dilemma om den saken!

Ursäta mig. Jag menade att man bara kunde få 300 trofeér.
Nivå 0 · Nykomling
handen finns inte visst annars skulle man aldrig kunna döda den man slår den men den flyger aldrig bort

jag fattar inte hur du stavar?

Nivå 0 · Nykomling

Han menar att man inte skulle få han, därför att han aldrig skulle kunna flyga bort. Men att möta handen är som att köra mot andra spelare på stamina Mode.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.