💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Spel Ska Jag Köpa?

32 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej jag har precis köpt gamecube och vill hälst ha Nintendo spel, för jag har ett playstation 2 också.Vilket spel tycker ni att jag ska köpa!? Skriv gärna hela namnet kan inte alla Förkortningar! ;)

Nivå 0 · Nykomling

Super Smahs Bros Melee har fuska.se bästa omdömen. Jag har inte spelat det. Men har 2dosor om du ska ha extra roligt med det.

Nivå 0 · Nykomling

Super Mario Sunshine och StarFox Adventures är 2 roliga 1 player-spel... Super Smash Bros Melee föredrar jag om du vill spela Multiplayer.

Nivå 0 · Nykomling

Om man vill spela singel: The Legend Of Zelda The WindWaker eller Star Fox Adventure. O man vill spela multi: Super Smash Brors Melee.

Eller om man vill spela både och: F-ZERO GX.

jag tycker du ska köpa Final Fantasy till GameCube

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

asså det finns ju sååå många spel att välja på men jag e faktiskt lite sugen på Nått av Mario Party spelen ska jag köpa 4 eller 5!?

Nivå 0 · Nykomling

vänta tills mario party 6 kommer i år ellr köp marikart double dash

Nivå 0 · Nykomling

multi player: Worms 3D, Godzilla: destroy all monster meele, super smash bros. meele, need for speed: hot pursuit 2

en player: Luigi's mansion, Zelda: the wind waker, star wars: rougs leader

det e mina favorit spel och jag tycker du ska köpa nån av dom för dom e extremt roliga :cool: :gitarr:

ta nån sonic spel B)

Nivå 0 · Nykomling

hmm..lite svårt... Metroid Prime,Pokemon Colosseum eller shrek extra large

26 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

ok men vet nån när Mario Part 6 kommer då?

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror typ det kommer nästa år, eller kanske inte alls, det har inte ens släppts i Japan.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

men tycker du att jag ska köpa nått Mario Part då?

Nivå 0 · Nykomling

Jag har alla Mario Party till Nintendo 64, men inga till Gamecube, jag tror femman är bra.

Mario Party är kul så länge man kör Multiplayer, annars tröttnar man efter drygt en måned.

Nivå 0 · Nykomling

Om du vill ha riktiga spel så är det helt klart att du ska köpa Metroid Prime och Zelda: Wind Waker du ska köpa...

Men om du vill Lira Multiplayer så är det Suber Smash Bros Melee som gäller

27 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Hej jag har precis köpt gamecube och vill hälst ha Nintendo spel, för jag har ett playstation 2 också.Vilket spel tycker ni att jag ska köpa!? Skriv gärna hela namnet kan inte alla Förkortningar! ;)

köp nåt resident evil spel, dem äger särskils resident evil zero
Nivå 0 · Nykomling

Super Smash Brothers Melée håller väldigt länge, också billigt. Fast jag gillar Metriod Prime. Fast där är dock inget multiplayer läge.

Nivå 0 · Nykomling

Jo, Super Smash bros Melee har bra hållbarhet och är jättekul... Super Mario Sunshine och Starfox Adventures är roliga om man inte har varvat dem redan..

28 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

du kan alltid vänta tills det nya Metrois Prime 2:Echoes (eller hur det stavas) det har multiplayerläge. Sen kommer ju The legend of Zelda for Gamecube som verkar bra!

Men ssbm e riktigt kul det samma gäller F-zero

Nivå 0 · Nykomling

du kan alltid vänta tills det nya Metrois Prime 2:Echoes (eller hur det stavas) det har multiplayerläge. Sen kommer ju The legend of Zelda for Gamecube som verkar bra!

Men ssbm e riktigt kul det samma gäller F-zero

Whät?! Kommer Metriod Prime 2 att ha multiplayer läge?

slurp slurp

:cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in