MoonKillerMacka Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Hej, Jag heter Marcus och har problem med XIII (ej orginal) jag har lyckats "cracka" spelet så det fungerar med spelet har blivit enormt svårt fasten jag kör på lägsta svårighetsgraden. på barnan där man vaknar upp i sängen och tjen blir nedskjuten så tar jag upp knivarna bredvid henne och kastar på mannen utanför dörren men han dör först när han fått tre knivar i skallen, på demot dör han direkt av en. Har du någon aning om vad jag kan göra för att det ska bli lättare. det känns som om jag har prövat allting. tack på förhand Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
appelskrot Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 hejsvej vi måste hitta filen med fiendernas liv! ;) vart den nu e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 jag har lösningenpå ditt problem....köp orginalet istället!!!! då fungerar det mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 mmmmm men gå in på megagames.com där kanske det finns nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.