💬
Logga in
Fuska.se

Hammaren...! Hjälp Behövs I Stora Lass..;)

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

behöver hjälp med att hitta hammaren i zelda a link to the past... jag är just nu i mörker världen men behöver hammaren..

Är du kanin? om du är det ska du hämta skatten från berget i ljusa världen. för att ta sig till den ljusa världen andvänd spegeln.(notera varpen efter den)

Om du inte är en kannin så gå mot första templet i den mörka världen och ha med dig 110 rupier...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Är du kanin? om du är det ska du hämta skatten från berget i ljusa världen. för att ta sig till den ljusa världen andvänd spegeln.(notera varpen efter den)

Om du inte är en kannin så gå mot första templet i den mörka världen och ha med dig 110 rupier...

jo men jag har betalat apan och tagit mig in.. men finns hammaren inne i det stället..?? alltså det är borgen där man får sin första diamant.. och man behöver hammaren där..
27 Aug 2004

Ja, den är där inne någonstans...

van kan man inte göra en tråd med zelda spelet istället för bara massa zelda trådar...

Nej, det strider mot forumets praxis: t ex Fråga på men erbjud inget.

28 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

hej. om du tittar på kartan ser du att du har en kristall med en 1 i. ( där du också fick springskor) i den byggnaden får du hammaren

tips på vägen: apan du möter på vägen är det ända sättet att ta sig in, ge den pengarna den frågar om.

Nivå 0 · Nykomling

såg att du tagit dig in.

isf är den i det vänstra rummer efter bron som försvinner.

28 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

Hammaren är huvudskatten i Dark palace (det pallatset du är i). Den behövs för

att klara bossen.

Det tog rätt långt tid innan jag hittade den också

Senast ändrad:

Du hittar den snart :P

31 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Du hittar den snart :P

Håller med. Han hittar den snart.

3 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

det är ett rum som du spränger dig in i som liknar lite av en labyrint, det är efter den där bron som börjar gå sönder när du går på den, då springer du förbi en kista, där i ligger hammaren. när du sen är i rummet som jag nämnde tidigare så ska du gå neråt och hitta en spricka i väggen, spräng där så hittar du hammaren

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in