Tja! Jag undrar vart Mr.k*k har tagit vägen? Och vart är She-o-rene och alla andra?
Vad Har Hänt Med....?
Bannade alla var ju samma användare <_< saknar du han eler vadå :lol:Tja! Jag undrar vart Mr.k*k har tagit vägen? Och vart är She-o-rene och alla andra?
she-o-rene stack för hon ville. Alla var ju samma som Uzama sa, ingen saknar dom.
Ja men zreecko var bäst fast försvann hon oxå?
alla SHE-O-RENE är ingen tjej ´kan ni fatta !
först va She
Mickey mouse in da house sen Musse pigg sen Zrecko sen She-o-rene det anubis men efter så skapa han en ny användare Esron.Mr.k*k var också Esron.
anubis,mr k*k,zeus,esron...alla dom är samma användare... <_<
förresten vet ni vart triforce har tagit vägen från forumet :huh:
IP-adressen bannades.
Helt rätt.
Många regelbrott blev det & då förtjänar man inte att vara kvar på sidan.
She-o-rene menade isåfall att hon själv var död! :lol: :lol:
0010 ocksåalla SHE-O-RENE är ingen tjej ´kan ni fatta !
först va She
Mickey mouse in da house sen Musse pigg sen Zrecko sen She-o-rene det anubis men efter så skapa han en ny användare Esron.Mr.k*k var också Esron.
det är ju samma <_<(0013 @ 28/08-2004 13:28:55)alla SHE-O-RENE är ingen tjej ´kan ni fatta !
först va She
0010 också
Ja men hon byta bara namn hela tiden!
Fast fatta ändå.... hon ville att man skulle tycka synd om henne för att hon sa att hon hade dött! <_<
nej han gjorde fel.a 0013 glömde 0010.och jag har sakt att det inte är en tjej och 0010 var innan anubis.men man får byta namn hela tiden.anubis,mr k*k,zeus,esron...alla dom är samma användare... <_<
förresten vet ni vart triforce har tagit vägen från forumet :huh:
Jag vill oxå veta var triforce är! <_<
han brukar inte vara inloggad .
<_< Han har varit borta jätte länge!
anubis etc etc vad han/hon nu kallar sig är avstängd från forumet.
var Triforce är vet jag inte, men avstängd är han då inte.
I allmänhet, onödig tråd. PM:a om sånt istället, eller ännu lättare, titta på användarens profil istället.
Låser.