ska nintendo göra marioparty 6 eller... är det någon som vet för isånafall ska jag skaffa det
vet någon om maro party 6?
tror inte det kanske i XENON
jo det ska komma datum ej bestämt
de kommer alltid ett mario party om året
de mycket party :D :new_birthday: :new_popcornsmiley: :new_icecream: :new_all_coholic:
Vad menar du Kakarott :?:
Han menar att det är mycket party!!Vad menar du Kakarott :?:
:new_multi: :new_ukliam2: :new_bluegrab: :new_bigcrowd: :new_asthanos:
Jag har hört att det inte skulle vara så bra som dom äldre mario party spelen
onödit inlägg
Men allvarligt. Vet någon någonting om Marioparty 6?
det skulle ju inte komma :?tror inte det kanske i XENON
Vad är Xenon?
Xenon är X-Box 2.
konstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2??????
Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till konsolen efter GC....
konstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2??????Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till kkonstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2??????
Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till kkonstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2??????
Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till konsolen efter GC....onsolen efter GC....onsolen efter GC....
Jag skulle bara testa att citera flera,
konstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2??????
Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till konsolen efter GC.... Varför skulle det komma till Xbox 2??!! Faan om det gör det.
med "konsolen efter GC" menade jag naturligtvis nintendos nästa konsol.
roligt om ett marioparty kom till GBA också. =)
Jaha, men har jag sagt något annat eller?med "konsolen efter GC" menade jag naturligtvis nintendos nästa konsol.roligt om ett marioparty kom till GBA också. =)
du skrev ju
Varför skulle det komma till Xbox 2??!! Faan om det gör det.
Jaha, men du skrev ju också något om det. Att det var konstigt om det skullr komma till Xmox 2. Så därför skrev jag så. Förstår du nu?du skrev ju
aah, nu ja =)