💬
Logga in
Fuska.se

Halo 2

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Öhh om någon vet en sida med Halo 2 bilder lägg gärna fram den

Frågan e Om någon vet min kompis jonte säger att bara pistolen finns kvar av de förra vapnerna stämmer det??

och att detta spelet är mer gjort till att åka i saker som i förra spelet kunde man åka ghost och banshee Kan man åka i lite mer än 2 fiende saker??

Svara gärna :( -----------> :D

Nivå 0 · Nykomling

Nej Shotgun, Sniper rifle och vissa andra finns kvar men inte pistolen vad jag hört...

Ja nu finns det shadow, phantom, ALV och några andra fordon.

Här. :cool:

post-3-1094324067_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Sitter man i en Ghost (sväraren) så ska fienden kunna rycka ut dej ur Ghosten och ta den ^^ Soft.

Nivå 0 · Nykomling

uhu men det spelet kommer väl typ om en eller 2 år till pc du får allt vänta länge du

Nivå 0 · Nykomling

Pippo: ATV heter den ;)

Nivå 0 · Nykomling

Pippo: ATV heter den ;)

jag vet...

jag skrev fel...

5 Sep 2004
Nivå 0 · Nykomling

det kommer bli najs att man kommer kunna ha svärd... :evil:

Nivå 0 · Nykomling

Ja hoppas man får ha den i single player också :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Min kompis ska köpa den till xbox och den kommer inte ut om två år eftersom det står typ afficher på tradition om pc-spelet och xbox-spelet

Jag tror jag ska använda vapnet till avatar bara fixa bakgrunden och skriva Threeforce

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Min kompis ska köpa den till xbox och den kommer inte ut om två år eftersom det står typ afficher på tradition om pc-spelet och xbox-spelet

Jag tror jag ska använda vapnet till avatar bara fixa bakgrunden och skriva Threeforce

DET DET DET DET :angry:

det heter inte DEN, snälla fatta innan jag får anfall :(

Nivå 0 · Nykomling

Ja hoppas man får ha den i single player också :)

det kommer typ inte att gå... bara om man skulle döda en sån där elite som har en...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in