vet någån nån bra musik hemsida mp3 musik alltså :gitarr: :cool:
Mp3 Musk Hemsida Vet Ingen
Näe sorry
Inte jag heller.
men du vet väl att det kostar?
men jag har köpt ett pogram, där jag lagligt kan ladda ner musik och film!men det kostade ju att köpa den pogramen...
vad heter programmet??men du vet väl att det kostar?
men jag har köpt ett pogram, där jag lagligt kan ladda ner musik och film!men det kostade ju att köpa den pogramen...
programet är lagligt ja, men att ladda ner är olagligt om du inte redan äger ett ex av cd skivan... plus iförsig så finns napster (numera igen) men det kostar det typ 1 spänn per låt att ladda ner, men finns bara i usamen du vet väl att det kostar?
mp3.com kanske?
(Zong_zui @ 13/09-2004 17:16:59)programet är lagligt ja, men att ladda ner är olagligt om du inte redan äger ett ex av cd skivan... plus iförsig så finns napster (numera igen) men det kostar det typ 1 spänn per låt att ladda ner, men finns bara i usa
dt e ju visst laglit om man har en laglig pogram! <_< :meddum:
(Shark @ 14/09-2004 15:50:23)Alla Kazaa e virus magneter! <_<(Zong_zui @ 13/09-2004 17:16:59)programet är lagligt ja, men att ladda ner är olagligt om du inte redan äger ett ex av cd skivan... plus iförsig så finns napster (numera igen) men det kostar det typ 1 spänn per låt att ladda ner, men finns bara i usa
dc++ e bäst!
ja nu ska vi inte spåra ut ur tråden hörni! Och inte prata om fildelnings program för den delen heller!
Det beror på om du menar att lyssna på musik eller ladda hem. Om du menar lyssna så kan du ju använda Winamp's radio kanaler
(Shark @ 14/09-2004 15:50:23)nej det kan alldrig bli lagligt med att ha fildelnings program och alra minst med kazaa! desutom om du pejar för det så betalar du och upmanar till olaglig verksamhet... och så är det fortfarande olagligt att ladda ner musik och annat © skyddat via internet så länge du inte har betalat för det, eller om det är freeware så är det gratis iförsig(Zong_zui @ 13/09-2004 17:16:59)programet är lagligt ja, men att ladda ner är olagligt om du inte redan äger ett ex av cd skivan... plus iförsig så finns napster (numera igen) men det kostar det typ 1 spänn per låt att ladda ner, men finns bara i usa
kan inget!
(Apoca @ 23/09-2004 16:58:38)som ja sa... dc++ e bäst.. <_<(Shark @ 14/09-2004 15:50:23)(Zong_zui @ 13/09-2004 17:16:59)programet är lagligt ja, men att ladda ner är olagligt om du inte redan äger ett ex av cd skivan... plus iförsig så finns napster (numera igen) men det kostar det typ 1 spänn per låt att ladda ner, men finns bara i usa
nej det kan alldrig bli lagligt med att ha fildelnings program och alra minst med kazaa! desutom om du pejar för det så betalar du och upmanar till olaglig verksamhet... och så är det fortfarande olagligt att ladda ner musik och annat © skyddat via internet så länge du inte har betalat för det, eller om det är freeware så är det gratis iförsig
www.mp3.com
(Herr.Kaio @ 23/09-2004 20:08:08)SOM AJG SA DET ÄR OCKSÅ OLAGLIGT! f*n e ni tröga eller? det är olagligt att ladda up och ner musik/filmer som är © märkta och det som släpps på cd skiva!(Apoca @ 23/09-2004 16:58:38)(Shark @ 14/09-2004 15:50:23)(Zong_zui @ 13/09-2004 17:16:59)programet är lagligt ja, men att ladda ner är olagligt om du inte redan äger ett ex av cd skivan... plus iförsig så finns napster (numera igen) men det kostar det typ 1 spänn per låt att ladda ner, men finns bara i usa
nej det kan alldrig bli lagligt med att ha fildelnings program och alra minst med kazaa! desutom om du pejar för det så betalar du och upmanar till olaglig verksamhet... och så är det fortfarande olagligt att ladda ner musik och annat © skyddat via internet så länge du inte har betalat för det, eller om det är freeware så är det gratis iförsig
som ja sa... dc++ e bäst.. <_<
okej men nu slutar vi me flamewar...