💬
Logga in
Fuska.se

Diablo 2 gröna grejor

6 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

vad händer när man har ett helt grönt set??

Nivå 1 · Novis

du kan byta det på internet

Nivå 2 · Novis
vad händer när man har ett helt grönt set??

Det får vissa extra egenskaper som t ex mer defence.

Nivå 1 · Novis

ska jag börja sepla diablo igen?

Nivå 1 · Novis

opps spela ska jag? Jag menar jag spela förr men blev uttråkad. sry for dubbelpost..

Nivå 2 · Novis

När du har gröna föremål kan dom ge extra skills.. Om du tillexempel har hela Trang Ouls Settet (Necromancer Expansion) så får du mera i defence

Vitality

strenght

3+ Necro Skill levels

Det finns mycket mera sett som mankan ha.. En del sätt är Class-specifice med det menas det att settet kan inte bli fullbordat om man inte har en speciell gubbe. Som med trangouls settet. det sista itemet i den är skölden som endast necromancer kan använda.

8 Dec 2003
När du har gröna föremål kan dom ge extra skills.. Om du tillexempel har hela Trang Ouls Settet (Necromancer Expansion) så får du mera i defence

Vitality

strenght

3+ Necro Skill levels

Det finns mycket mera sett som mankan ha.. En del sätt är Class-specifice med det menas det att settet kan inte bli fullbordat om man inte har en speciell gubbe. Som med trangouls settet. det sista itemet i den är skölden som endast necromancer kan använda.

Jag har kollat på ett necro-set som det stog så här på när man samlat alla: Transfigure to Vampire. Vad menas med det då?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in