vad händer när man har ett helt grönt set??
Diablo 2 gröna grejor
du kan byta det på internet
vad händer när man har ett helt grönt set??
Det får vissa extra egenskaper som t ex mer defence.
ska jag börja sepla diablo igen?
opps spela ska jag? Jag menar jag spela förr men blev uttråkad. sry for dubbelpost..
När du har gröna föremål kan dom ge extra skills.. Om du tillexempel har hela Trang Ouls Settet (Necromancer Expansion) så får du mera i defence
Vitality
strenght
3+ Necro Skill levels
Det finns mycket mera sett som mankan ha.. En del sätt är Class-specifice med det menas det att settet kan inte bli fullbordat om man inte har en speciell gubbe. Som med trangouls settet. det sista itemet i den är skölden som endast necromancer kan använda.
När du har gröna föremål kan dom ge extra skills.. Om du tillexempel har hela Trang Ouls Settet (Necromancer Expansion) så får du mera i defenceVitality
strenght
3+ Necro Skill levels
Det finns mycket mera sett som mankan ha.. En del sätt är Class-specifice med det menas det att settet kan inte bli fullbordat om man inte har en speciell gubbe. Som med trangouls settet. det sista itemet i den är skölden som endast necromancer kan använda.
Jag har kollat på ett necro-set som det stog så här på när man samlat alla: Transfigure to Vampire. Vad menas med det då?