💬
Logga in
Fuska.se

sonic mega collection

9 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

kan någon hjälpa mig hur man ska göra på den sista bosen (tror jag på sonic 2) asso jag har fasnat totalt jag vet inte vad jag ska göra mot bossen jag kom till flygplansbarnan där man kör själv utan tails asso barnan efter dem där teknikbarnorna (asso om ni förstår hur jag mennar) snälla jag vill klara den,,,,, den e ju nästan omöjlig

8 Dec 2003
Nivå 2 · Novis

Kan man spara sonis mc??

Är det likadant som i alla andra sonic spel att man ska gå från olika banor och döda fiender.

12 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag fattar ingenting på tredje världen. Det är någon slags boss, kommer inte ihåg riktigt.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5
Är det likadant som i alla andra sonic spel att man ska gå från olika banor och döda fiender.
nej nej nej nej asso det e alla sonic spel i ett occh samma paket
Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej det är sju spel bara. Flygplans banan? vilket nummer? asso på banan. Du har ju klarat av det i din signatur.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Nej det är sju spel bara. Flygplans banan? vilket nummer? asso på banan. Du har ju klarat av det i din signatur.
Han skrev det i sin signatur bara för att skryta.
13 Dec 2003
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #8

nej inte så jag har klarat det en jag kommer inte ihåg allt nu det e ju sk*t svårt men jag har klarat alla dom spelen det e sant men e det någon som kan svara på min fråga PS: jag vet inte vad barnan har för nummer eller vad den heter

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hur får man alla de där fågeteckerna, så att det blir banor, uppgifter eller vad det ska vara?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Spela och kolla vilken så ska jag nog hjälpa dig. DK.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in