(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Rapport Skrivet 7 December 2003 asso e det bara jag som har det om jag skriver ett jätteee låånnggt inläg får jag väldigt lite påäng asso om jag skriver cirka 17 rader med mycke text får jag typ ba 5 påäng för fick jag ungefär 13-15 påäng för det vad e det som händer
Anorectic Skrivet 8 December 2003 Rapport Skrivet 8 December 2003 håller me dejj vad e de som händer? ja skrev ett rätt så långt inlägg men fick bara....5 poäng!!!!!!!! ja kunde ha fått 10 poäng istället!!!!!!!
yoZhi Skrivet 8 December 2003 Rapport Skrivet 8 December 2003 ja lr hur, man borde få 4-5 poäng för korta inlägg
Joy Skrivet 8 December 2003 Rapport Skrivet 8 December 2003 Admin har ju ändrat det, nu för tiden får man mycket mindre än förut, det var för att undvika spam för poäng typ ;)
Scraw Skrivet 8 December 2003 Rapport Skrivet 8 December 2003 Lägg ner poängen överhuvud taget. Ni är väl inte här för att få poäng? På ett forum diskuterar man, man försöker inte få så många poäng som möjligt.
Dawe 1337 Skrivet 8 December 2003 Rapport Skrivet 8 December 2003 Je..Det e många som spammar och vill ha mer poäng......Men ett kort inlägg bode man få 5-9 poäng för ......
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Skrivet 8 December 2003 men vadå det kan ju försätta spamma hur mycke det vill tillexempel ssssssss asso jätte myck då får dom ju väldigt mycke påäng liksom viisaa gör någon blir medlem asso på fuskarna och så spammar dom inannan någon moderator ser eller nåt sen skänker dom påängen till någon kompis
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Skrivet 8 December 2003 soory om jag skriver två medelanden i rad men det medelandet som jag skrev nyyss asso här ovanför fick jag bara 2 påäng
MahL Skrivet 8 December 2003 Rapport Skrivet 8 December 2003 Donkey kong du spammar ganska mycke för att du gör orden längre än va de behöver vara
Gäst Sandkaka Skrivet 8 December 2003 Rapport Skrivet 8 December 2003 Tycker poängen ska vara kvar och att det är dumt att höja värdet för ett inlägg. Blir bara spam.
Backspace Skrivet 8 December 2003 Rapport Skrivet 8 December 2003 Tycker poängen ska vara kvar och att det är dumt att höja värdet för ett inlägg. Blir bara spam. Ja, Var nöjda med 2 poäng för förr på fuskarna fick man bara 1 poäng för varje inlägg, Även om man skrev mycket och 2 för en ny tråd!
järnsläpp Skrivet 8 December 2003 Rapport Skrivet 8 December 2003 men kolla lixom vi får 5-7 för korta och 10-12 för långa då om man spamar får man bara varningar tror jag så ni behöver inte klaga på att det blir mer spam då..
Rekommendera inlägg