Jag har vissa pokemon från collesseum men dom e inte med i dexen!
Hur ska jag göra??
Jag har vissa pokemon från collesseum men dom e inte med i dexen!
Hur ska jag göra??
det kankse står nåt på serebi.net :)
Jag vet!Du måste linka mellan någon av Ruby/Sapphire spelen och de kommande Firered/Leafgreen som är en remake av orginalspelen till gameboy,nu till gba .Ifall du har nån pockemon från kanto som inte finns iRuby/Sapphire/Colluseum prata med proffeson iR/S så får du den.
man slänger bort skit spelet och spelar nåt annat
Klara Pokemonligan!Jag har vissa pokemon från collesseum men dom e inte med i dexen!
Hur ska jag göra??
Ja har ju 1 från colesseum kan jag pratta med proffesorn då??Jag vet!Du måste linka mellan någon av Ruby/Sapphire spelen och de kommande Firered/Leafgreen som är en remake av orginalspelen till gameboy,nu till gba .Ifall du har nån pockemon från kanto som inte finns iRuby/Sapphire/Colluseum prata med proffeson iR/S så får du den.
Men oj, vad roligt... <_<man slänger bort skit spelet och spelar nåt annat
Var e irch nu då??
Det går inte när man klarat ligan...
Snälla kan ingen berätta hur man får den`????
Jag har klarat ligan men inget hände!!!
På en av öarna du kan komma till efter Cinnabar i så fall.
jo men vad då då detr är ju så j*vla suga balle teknik så man svimmar pokemon spelen ju
Jag har sakt hur man får national pockedex!Och zanno sluta kalla pockemon "det suger"!Jag erkänner korten och leksakerna är kassa men inte de riktiga spelen!!!! :evil: :evil: :evil:
Som inte finns i colluseumr/s!Ursäkta dubbel inlägg!
Håller med, har tröttnat på pokemon skiten!! :evil: ;) :cool:man slänger bort skit spelet och spelar nåt annat
Spelen eller licensen?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in